Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

Samosaguas

Medlem
När jag testar så går det bara bjuda in till Amex Premium, inte Elit.

EDIT: Läste nu följande
Jag godkänner villkoren för att bjuda in en vän och bjuder bara in de närstående som kommer vara intresserade av erbjudandet. Din vän kan välja fritt bland alla våra Kort och era belöningar kommer då att variera. Se samtliga erbjudanden i villkoren.
Jag såg i villkoren att maxintjäningen är 100.000 poäng per kalenderår. Har detta funnits tidigare?
upload_2016-7-20_10-38-13.png
 
När jag testar så går det bara bjuda in till Amex Premium, inte Elit.

EDIT: Läste nu följande
Jag godkänner villkoren för att bjuda in en vän och bjuder bara in de närstående som kommer vara intresserade av erbjudandet. Din vän kan välja fritt bland alla våra Kort och era belöningar kommer då att variera. Se samtliga erbjudanden i villkoren.
Jag kan bjuda in till både Elite och Premium, men jag har båda korten. Går att välja längst upp till höger.
Edit: får olika värvningslänkar på de båda korten
 

mha321

Medlem
Välkomna till 2000-talet... Det var på tiden.

Intressant att man specifikt påpekar att man bara får bjuda in vänner och att man inte får "spamma" med inbjudningar. Och att om man gör det kan man inte bara bli av med bonusen utan faktiskt sitt eget amex-kort (eller åtminstone dess poängintjänning).

Edit: samtidigt har de med en "dela på facebook"-knapp.... Vilket knappast går hand i hand med det, om man inte har en väldigt lös definition av närstående och vän.
 
Toppen