Senaste nytt

Värt med omväg via London för att flyga A380 med Singapore Airlines?

haha, den klubben är redan avklarad så kommer inte vara en del av planen här...
Frågan är mer ställd för att säkerställa det är den nya business produkten som kommer att vara på plats.
Vad jag förstår så är inte alla A380 updated. men artikeln på BC menar att just LHR-SIN är en rutt där det är är. Dock har de väl mer än en avgång per dag?

"Dubbelsängen" finns väl bara på 3 ställen i flygplanet 11D/F, 91D/F samt 96D/F om jag tolkat det hela rätt.
 
alright, men den finns iaf på A380 på den sträckan? I så fall kan man ju inte gardera sig mer...
Dessa tre rader är än så länge lediga i alla fall.
Kollade inte om just det planet är uppdaterat utan var mer påminnelse att det inte finns överallt. Tittade en del själv på detta tidigare men konstaterade att de inte kändes värt de då även de vanliga platserna i mitten på andra plan känns bra o då inte värt omväg.
 
Kul att du ska flyga via LHR för att testa nya A380, skall göra samma sak med i februari nämligen.
Jag mailade Singapore Airlines och fick bekräftat att det är nya kärran med nya inredningen de flyger med från LHR - SIN. Mailade även om det var möjligt att boka in sig på dessa säten med möjlighet för dubbelsängen då jag såg att dessa inte var reserverade. Detta var dock inte möjligt med min typ av bokning (bonusresa).. Får nöja mig med rad 12 i mitten. Men om någon vet ett knep att lyckas få dubbelsängen hade jag inte tackat nej :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

squeezen

Medlem
Kul att du ska flyga via LHR för att testa nya A380, skall göra samma sak med i februari nämligen.
Jag mailade Singapore Airlines och fick bekräftat att det är nya kärran med nya inredningen de flyger med från LHR - SIN. Mailade även om det var möjligt att boka in sig på dessa säten med möjlighet för dubbelsängen då jag såg att dessa inte var reserverade. Detta var dock inte möjligt med min typ av bokning (bonusresa).. Får nöja mig med rad 12 i mitten. Men om någon vet ett knep att lyckas få dubbelsängen hade jag inte tackat nej :)

Då åker du före mig. Min resa är först till sommaren. Agenten i Tallin sade också att sätena va blockade för honom. Han kunde inte välja rad 11,91 eller 96.
Båda avgångarna med A380 har då nya business?
 

Canadien

Medlem
Den finns väl på alla mittrader i business om jag förstått reserapporterna rätt? Däremot tycks det vara lite mer benutrymme på dessa rader
Nja, det är lite layoutskillnad så den 'riktiga' finns bara på bulkhead, men även den har ju separata fotlådor så någon tåflört blir det inte. Är ju dessutom en 7-10cm bred kant mellan madrasserna
 

taxvalp

Medlem
Nja, det är lite layoutskillnad så den 'riktiga' finns bara på bulkhead, men även den har ju separata fotlådor så någon tåflört blir det inte. Är ju dessutom en 7-10cm bred kant mellan madrasserna

Tack för info, har en bokning LHR-SIN i jul och får alltså se över platsvalet...
 
Toppen