Senaste nytt

Värt en omväg för att prova business med Singapore?

bankb

Medlem
Känns lite jobbigt att stiga av i Moskva...
Så åkte via DUS (Dusseldorf) senast och en spillans ny A350, väldigt trevlig upplevelse. (Rad 1 - Business)
Kändes så mycket bättre att byta i DUS jmf med FRA.

Visa bifogad bild 76224 Visa bifogad bild 76225 Visa bifogad bild 76226

Visa bifogad bild 76227

Visa bifogad bild 76228

Ser mycket trevligt ut!

Hittade en flight via München med en A350 också, så kanske kan vara ett alternativ. Men hade du ”gamla” stolen i A350?
 

bankb

Medlem
Det finns ingen "gammal" Business Class på A350.

Jag har tolkat några av inläggen ovan som att business på A350 har samma stol som äldre A380 och inte samma som den nya A380 har.

Om jag uppfattat det rätt är en av de stora skillnaderna att den ”gamla” stolen fäller man ryggstödet framåt för att göra om till säng medan man slipper detta på den ”nya” stolen.
 

toer00

Medlem
Jag har tolkat några av inläggen ovan som att business på A350 har samma stol som äldre A380 och inte samma som den nya A380 har.

Om jag uppfattat det rätt är en av de stora skillnaderna att den ”gamla” stolen fäller man ryggstödet framåt för att göra om till säng medan man slipper detta på den ”nya” stolen.

Du uppfattade detta helt rätt, men jag sov bra ändå, iom att det inte var fullt så tog jag en extra madrass från en ledig stol (eller rättare sagt, bad flygvärdinnan som bäddade om det.. ;-) och vi hade läst på och bokat rad 1.

IMG_3911.JPG
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus

Mediana

Medlem
Jag har tolkat några av inläggen ovan som att business på A350 har samma stol som äldre A380 och inte samma som den nya A380 har.

Om jag uppfattat det rätt är en av de stora skillnaderna att den ”gamla” stolen fäller man ryggstödet framåt för att göra om till säng medan man slipper detta på den ”nya” stolen.

Njää .. A350 och 777 har samma stol men den gamla A380 som jag åkte med nu var ännu äldre. Visserligen så fällde man stolen framåt där också men själva kupén såg inte lika dan ut.
 

Jonas C

Medlem
Jag har tolkat några av inläggen ovan som att business på A350 har samma stol som äldre A380 och inte samma som den nya A380 har.

Om jag uppfattat det rätt är en av de stora skillnaderna att den ”gamla” stolen fäller man ryggstödet framåt för att göra om till säng medan man slipper detta på den ”nya” stolen.
Den nya stolen som lanserades i höstas kommer endast att erbjudas på A380, medan A350 och 777-300ER fortsatt har den lite äldre varianten där ryggstödet fälls.
 
Toppen