Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

Avgeek

Medlem
Jag sökte om kortet igår och fick det beviljat. Hur lång tid tar det tills kort i handen? Fick ett mejl om att man får ngn form av sms och ska välja pin kod och att kortet skickas först efter det. Hur lång tid tar hela processen?
 

demgard

Medlem
Tog inte ens en vecka för mig. Ansökan beviljades samma dag jag ansökt, sms om pinkod tror jag kom dagen efter och sen hade jag kortet 2 dagar senare (om jag minns rätt).
 
Finns kampanjlänken kvar för SAS mastercard? Den som gav extra med ett point earnerkort?

Edit: Hittade den lite tidigare i tråden
 

kaktusen

Medlem
Jag har inte läst något om detta och allt rullar på som vanligt med transfer av poäng från SAS MC till Eurobonus.
 

WTP

Medlem
Finns kampanjlänken kvar för SAS mastercard? Den som gav extra med ett point earnerkort?

Edit: Hittade den lite tidigare i tråden

Hur gick det med den länken? Jag kommer in - men undrar om man får verkligen 7k+2k då man på EB sida hittar bara 4k erbjudande.
Just nu har jag Amex Premium och COOP MMM. Då jag inte handlar på COOP letar jag efter nytt komplementkort. Om jag har förstått rätt SAS MC är minsta dåliga ersättning eller?
 

demgard

Medlem
Hur gick det med den länken? Jag kommer in - men undrar om man får verkligen 7k+2k då man på EB sida hittar bara 4k erbjudande.
Just nu har jag Amex Premium och COOP MMM. Då jag inte handlar på COOP letar jag efter nytt komplementkort. Om jag har förstått rätt SAS MC är minsta dåliga ersättning eller?

Jag sökte för lite mer än en månad sen. Har fått 7k för mitt kort, men ännu inte 2k för point erner.
 
  • Gilla
Reactions: WTP
Toppen