Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

Fixter

Medlem
Nej, poängen överförs varje månad, i block om 500. De poäng som är överskjutande flyttas till nästa månad. SAS MC-kredit är dock inte speciellt billig att nyttja, så det blir dyra poäng...
Tror inte det stämmer,för jag har haft mitt i 1 år snart och har då inte fått några extra poäng på mitt konto :/
 
Tror inte det stämmer,för jag har haft mitt i 1 år snart och har då inte fått några extra poäng på mitt konto :/
Då är det något som har gått fel, mina poäng kommer varje månad, och alla andras också vad jag känner till. Ring kundtjänst och efterlys poängen. Eurobonuspoängen har inget att göra med om du nyttjar kontokrediten eller ej, du ska få 10 poäng per 100 kr köp som du gör med kortet. Det står på fakturan hur poängintjäningen ser ut, och vad som har överförts.
 

RasmusN

Medlem
Kan mycket väl stämma.
På den här länken är det fortfarande gratis + lite extra bonuspoäng.
T006 | SAS Eurobonus World MasterCard

Den länken är inte giltig längre. Ringde SAS och frågade. Allt som registreras där kommer fortfarande gå som 4000-bonus och halva årsavgiften. Påpekade att man ingår ett avtal där sas erbjuder 7000 poäng och gratis registrering. Kul att de luras och begår kontraktsbrott när affärsidén bygger på lojalitet och trogna kunder.

Utomordentligt dålig kundservice.
 
Den länken är inte giltig längre. Ringde SAS och frågade. Allt som registreras där kommer fortfarande gå som 4000-bonus och halva årsavgiften. Påpekade att man ingår ett avtal där sas erbjuder 7000 poäng och gratis registrering. Kul att de luras och begår kontraktsbrott när affärsidén bygger på lojalitet och trogna kunder.

Utomordentligt dålig kundservice.
Nu när du har ringt så lär de ju plocka ner länken fort i alla händelser...

Det fungerade så sent som i första halvan av januari, och har innan dess fungerat i flera år. Nu är ju du förvisso ny på det här vad jag förstår, men det finns en oskriven lag gällande sånt här; Hittar man exempelvis en mistake fare så ringer man inte flygbolaget. Nu gjorde du det precis och då lär erbjudandet inte gälla längre framöver.
 
Nu när du har ringt så lär de ju plocka ner länken fort i alla händelser...

Det fungerade så sent som i första halvan av januari, och har innan dess fungerat i flera år. Nu är ju du förvisso ny på det här vad jag förstår, men det finns en oskriven lag gällande sånt här; Hittar man exempelvis en mistake fare så ringer man inte flygbolaget. Nu gjorde du det precis och då lär erbjudandet inte gälla längre framöver.
Jag skaffade mitt kort i början av januari (via länken) men har fortfarande inte fått några poäng. Vet du ungefär hur lång tid det brukar ta innan poängen trillar in?
 

Kimmen00

Medlem
Nu när du har ringt så lär de ju plocka ner länken fort i alla händelser...

Det fungerade så sent som i första halvan av januari, och har innan dess fungerat i flera år. Nu är ju du förvisso ny på det här vad jag förstår, men det finns en oskriven lag gällande sånt här; Hittar man exempelvis en mistake fare så ringer man inte flygbolaget. Nu gjorde du det precis och då lär erbjudandet inte gälla längre framöver.

Ansökte till frugan via den länken I slutet av December.. idag kom 9000 p (7000 + 2000 för pointearner) så den fungerade för mig iaf.
Den är dessutom kvar när man klickar på länken med 7000+2000 poäng I reward..
 
Toppen