Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

adamG

Medlem
Hmm. Jag noterade nu att jag fått möjligheten att uppgradera mitt kort till SAS Mastercard premium. Är detta något nytt?

Skulle till exempel ge 15 poäng per 100kr och 1000 statusgrundande poäng per månad.... ?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

adamG

Medlem
Antagligen. Dess utom "Premium ger dig tillgång till Fly Premium, där du kan boka bonusresor i SAS Plus eller SAS Business men bara betala för SAS Go - och njuta av alla de fördelar som ingår i den högre serviceklassen. Läs mer om Fly Premium". Exakt vad det egentligen innebär och tillgänglighet kan jag inte hitta då länken bara tar mig tillbaka till startsidan.
 

STJ

Medlem
Jag försöker uppgradera via appen och mobilt bankid men får tekniskt fel. Någon som lyckats?
 

Samosaguas

Medlem
Loggar jag in på mitt kort på Allt du behöver i ett kort | SAS Eurobonus World Mastercard och sedan trycker på "Korttjänster" har jag ett alternativ där det står "Uppgradera till Premium".
Premium-kortet ska tydligen kosta 1495kr per år och ger 15 poäng per spenderade 100kr. Det ger också 1000 nivågrundande EB-poäng varje månad som kortet används.

Sedan står det också så här:
Premium ger dig tillgång till Fly Premium, där du kan boka bonusresor i SAS Plus eller SAS Business men bara betala för SAS Go - och njuta av alla de fördelar som ingår i den högre serviceklassen. Läs mer om Fly Premium

Länken till Fly Premium fungerar dock inte.
 

gjohansson

Medlem
Premium-kortet ska tydligen kosta 1495kr per år och ger 15 poäng per spenderade 100kr. Det ger också 1000 nivågrundande EB-poäng varje månad som kortet används.

Sedan står det också så här:
Premium ger dig tillgång till Fly Premium, där du kan boka bonusresor i SAS Plus eller SAS Business men bara betala för SAS Go - och njuta av alla de fördelar som ingår i den högre serviceklassen. Läs mer om Fly Premium

Länken till Fly Premium fungerar dock inte.
Står 750:- på min sida och inte 1495:- som du skriver
 

Patrik

Medlem
Går inte att ansöka "tekniskt fel", ser ju bra annars ut, flypremium ser ju bara det intressant ut, samma antal poäng som go för att flyga plus/business.
 
Toppen