Senaste nytt

Värt att skaffa SAS Eurobonus Mastercard?

MarkoV

Medlem
Du gör en ansökan som alltid görs på 15000. Vill man ha högre ringer man inte och höjer gränsen.
Förstod att gör man en limithöjning görs det en ny ansökan, vilket jag inte vill. Dumt med 2 kreditansökningar.
Ringde de och de skickade ansökan via mail och kunde även bifoga kampanjen så de löser det... hon lät säker på att man kunde få kampanjen med pappersansökan men stämmer det verkligen?
 

blobloblo

Medlem
Förstod att gör man en limithöjning görs det en ny ansökan, vilket jag inte vill. Dumt med 2 kreditansökningar.
Ringde de och de skickade ansökan via mail och kunde även bifoga kampanjen så de löser det... hon lät säker på att man kunde få kampanjen med pappersansökan men stämmer det verkligen?

Om du kan använda en pappersansökan låter jag vara osagt. Ring och gå det bekräftat av en till person. Däremot om en ansökan från samma bolag görs tätt inpå varandra "slås" dom ihop till 1.. Bör inte ha någon betydelse.
 

Andreas.Net

Medlem
Har precis gjort en rejäl uppstädning av mina kort och i och med att Skandiabanken har sagt upp sitt samarbete med Eurobonus så har jag nu endast mitt Amex Elite som är mitt huvudkort, dock så känner jag att det skulle vara bra att skaffa ett backupkort.
Är det gratis med årsavgift som EBG ?
/A
 
Toppen