Senaste nytt

Värt att köpa Hilton Honourspoäng? Poängbokning som ger mest valuta?

MartinH

Medlem
screenshot-www3.hilton.com 2017-04-24 15-11-41.png
 

Maja

Medlem
@MartinH Ser inte riktigt vilket nummer du kör med. Kan du skriva ut det? (Sitter via mobilen).

Tror det är lördagen den 11-12/2 som spökar. Det verkar vara den som är mycket dyrare än efterföljande nätter! :)

Edit: Lyckades förstora och få upp bokningskoden och det blev mycket riktigt billigare då. Dock är det natten 11-12/2 som drar upp priset. Blev billigare om jag bokade 11:e för sig och sedan 12-17/2 sammanhängande. Gör en bokning nu och håller koll på priserna sedan när det närmare sig. Har lyckats göra en BPG mot Travelzoo två gånger nu på Hilton hotell i New York vilket gjort det hela bra mycket billigare. :)

Tack för tipset!
 
Last edited:

nissefalk

Medlem
Tänkte jag skulle slå till på 80.000 + 100% bonus för $800
En fråga innan bara, hur länge är poängen giltiga?
ping typ @Senator

De gäller i 12 månader som förlängs med 12 månader så länge det är någon aktivitet på kontot, dvs bor du på Hilton minst en gång om året så försvinner inga poäng.

Andra alternativ än att bo kan vara att man får in poäng via något kredit kort, köper poäng eller donerar poäng, med andra ord någon slags transaktion på kontot var 12e månad.
 

MrDollar

Medlem
De gäller i 12 månader som förlängs med 12 månader så länge det är någon aktivitet på kontot, dvs bor du på Hilton minst en gång om året så försvinner inga poäng.

Andra alternativ än att bo kan vara att man får in poäng via något kredit kort, köper poäng eller donerar poäng, med andra ord någon slags transaktion på kontot var 12e månad.
Tack för info @nissefalk och tack för fin reserapport från din First :)
 

RonnieK

Medlem
Ny mystery bonus vid köp av Hilton-poäng t.o.m. 23 juni 2017. Man får logga in och gå in till köpsidan för att se sin bonus. Man kan få upp till 50% rabatt eller upp till 100% bonus.

Dessa kampanjer återkommer med jämna mellanrum. Jag rekommenderar endast att köpa poäng om man har en tilltänkt användning för dem, ej för att bunkra upp.
 

Glenn E

Medlem
Ny mystery bonus vid köp av Hilton-poäng t.o.m. 23 juni 2017. Man får logga in och gå in till köpsidan för att se sin bonus. Man kan få upp till 50% rabatt eller upp till 100% bonus.

Dessa kampanjer återkommer med jämna mellanrum. Jag rekommenderar endast att köpa poäng om man har en tilltänkt användning för dem, ej för att bunkra upp.
Bra tips.
Jag fick 50% rabatt.
Jag kommer nog köpa max för det finns många hotell i Asien där det är billigare att betala med poäng.
 
Toppen