Senaste nytt

Värt att försöka uppgradera till Economy extra till Chicago?

joa

Medlem
Gissar att det inte går att lista ut i förväg om det är den eller inte?
Skärmklipp.JPG
 

mha321

Medlem
Den flyger väl företrädelsevis på Köpenhamn-Washington. Men med tanke på att de plockar ut ett flyg i taget för uppgradring nu, så är det väl påtaglig risk att den kan flyta runt lite mer.
 

joa

Medlem
Gick in via seat alert och gjorde en sökning.
Om sidan vet vilket plan det kommer att vara ser det ut som "vanlig" Economy extra va?


Skärmklipp.JPG
 

starlight

Medlem
Jag har ingen erfarenhet av LAN-inredningen, men tycker att SAS Go till SAS Plus är väl värd att anstränga sig för på SAS amerikaflygningar. Saker jag uppskattar är en alternativ mat och vin/öl till. Metallbestick och glasglas. Ett säte som för mig gör skillnaden mellan att sova dåligt och att sova helt OK. Lägre frekvens av medpassagerare som håller låda. Sen får du även lounge-access om du inte har det på annat sätt.
 

Chrille

Medlem
LAN-kärran är en före detta LAN A340 som SAS har tagit över, man har inte brytt sig om att modda om kabinen utan man kör den med LAN-inredning inuti och SAS-målning utanpå. Har för mig att jag har läst någonstans här på BC att den inte ska vara helt mysig att färdas i.
Plus är "ovärd" på just den maskinen eftersom det är samma säten som i Go, men de andra klasserna vet jag inte vad det skulle vara för fel på?
 

Johan_G

Medlem
Plus är "ovärd" på just den maskinen eftersom det är samma säten som i Go, men de andra klasserna vet jag inte vad det skulle vara för fel på?
Jag vet inte, det är därför jag frågar. Det kan ju helt enkelt vara så att jag läst något om att Plus var dåligt och nu har lyckats röra ihop det.
 
Toppen