Senaste nytt

Värsta ni sett? Hört?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Olsson91

Medlem
Jag vet tyvärr inte vilken bank det var. :( Jag trodde först att jag visste, men mot slutet av hennes samtal (den delen jag hann lyssna på) var jag inte lika säker.

Ojj, hade nog rest mig upp, tagit ett kort på henne och sedan skällt ut henne. Skulle bli riktigt förbannad om mina bankmän pratade öppet ang min banksituation.
 
Tyskt sex med höga stön (ja, jag hörde när de körde dirty talk på tyska) i duschrummet i MUC vid G22 (den som ligger närmast FCL).
Jag duschade i rummet bredvid och det var ingen tvekan om vad som pågick där inne.

Det är helt OK i mina ögon - nästan så man skulle ha blivit sugen och fråga om man fick joina in ;)
Det är ju ändå ganska naturligt med sex :)

Annars så tycker jag att det värsta är alla dryga affärsmän/kvinnor som tycker/tror att de är big shots och agerar därefter. Vad många av dem inte förstår är att de flesta andra runt omkring i loungen vet att de inte är någon big shots. (å även om de nu skulle vara en riktigt big shot så är beteendet drygt)
Lite som att sätta ett M märke på en BMW som inte är riktigt M eller RS på en AUDI som inte är en RS.
 

Gearup

Medlem
För något år sedan såg jag en idiot med en glassbytta vid baren och plockade på sig mat. Nog de värsta/pinsammaste jag sätt. Har också stött på några i min egen ålder 25-27 som satt och skröt om hur många de vänstrat med under resans gång för ett tag sedan. Vidrigt!
Att sitta och skryta om att man vänstrat är verkligen fruktansvärt osmakligt...
 

Gearup

Medlem
Det "värsta" jag varit med om är när en fot långsamt kröp sig fram mellan stolen och väggpanelen. Petade på den med inflight-tidningen och då drog den sig tillbaka till avgrunden. :D Rätt äckligt ändå. Men det är väl relativt vanligt tyvärr.

edit: såg nu att det låg i loungedelen. Får tas bort om det anses vara för off.
 

Moco

Medlem
Det "värsta" jag varit med om är när en fot långsamt kröp sig fram mellan stolen och väggpanelen. Petade på den med inflight-tidningen och då drog den sig tillbaka till avgrunden. :D Rätt äckligt ändå. Men det är väl relativt vanligt tyvärr.

edit: såg nu att det låg i loungedelen. Får tas bort om det anses vara för off.

Väldigt vanligt. Senast för ett par veckor sedan på ARN-SDL när en lodare och hans partner la fötterna i ansiktet på passageraren bredvid och i huvudet på passageraren framför dem (som förövrigt var en välkänd VD). Besättningen sa till dem gång på gång, utan egentlig framgång. Nolltolerans mot low-level beteende som detta.
 

Kenny

Medlem
Det "värsta" jag varit med om är när en fot långsamt kröp sig fram mellan stolen och väggpanelen. Petade på den med inflight-tidningen och då drog den sig tillbaka till avgrunden. :D Rätt äckligt ändå. Men det är väl relativt vanligt tyvärr.

edit: såg nu att det låg i loungedelen. Får tas bort om det anses vara för off.

#FlyingFeet som Passenger Shaming skulle tagga det som.
 

trekker

Medlem
Det helt klart varsta beteendet ar ju folk som tror dom ar nagot bara for att dom ar i en lounge eller ute och reser. Detta brukar oftast vara i businesslounger med aldre herrar som ar ute pa en enstaka flygning i plus/business och tror att dom ager varlden. Detta bade i fast track, lounger, boarding och val pa flygplanet. Jag undrar vad man tanker nar man tror man ar vard mest i hela kabinenen nar det ar 10 till framfor plusskylten.
 

mash

Medlem
I CIP loungen i Istanbul såg jag imorse en herre som tyckte det var en bra ide att ta av sig sina skor och slänga upp sina svettiga fötter/strumpor på bordet framför för att kunna hitta en bra sovställning. Inte sådär jättetrevligt för dom runt om som satt och åt sin buffemat eller den som skulle använda soffan och bordet efter honom...
 

Airbuspilot

Medlem
Blev en gång kontaktad av gatepersonal som ville ha en kontroll av en höggradigt berusad F psgr uppe i loungen. När jag kom dit så berättade personalen där att psgr hade skrikigt och gapat och stoppat ner spritflaskor i sitt handbagage. Döm om min förvåning när personen var en av Sveriges mest kända politiker med internationellt rykte. Långt hemifrån och trodde förmodligen att denne var anonym på platsen. Pratade lite med politikern och berättade att risken är stor att jag inte med denne på min flight. Svaret blev - "vet du vem jag är?"
Svarade att jag vet men att det inte förändrar situationen just nu.
Politikern åkte inte med på vår flygning.
Alla kan göra fel, men är man känd över jordklotet och får flera chanser utan att ge sig så är det illa tycker jag :(

Mvh
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen