Senaste nytt

Värsta ni sett? Hört?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mike@GOT

Medlem
Varför är det så farligt att ta av sig skorna... egentligen? Om ens fötter inte sprider en odör av något slag och om man sitter snällt vid en och samma plats med strumpor på så borde det väl gå bra?
 

Johanna

Medlem
Varför är det så farligt att ta av sig skorna... egentligen? Om ens fötter inte sprider en odör av något slag och om man sitter snällt vid en och samma plats med strumpor på så borde det väl gå bra?
Det blir lite för mycket hemma och inte så trevligt. Jag är iofs uppväxt med en mormor som dissade min mosters pojkvän för att han tog av sig skorna när han kom hem till dom och inte hade med sig innerskor.

Många fötter luktar. Själv vill jag inte gå med strumpor i kabinen. Tänker på allt som finns på golvet, särskilt på toan som också luktar ofräscht.
 

ulagun

Medlem
Två händelser över åren.
Han som stressade sig förbi kön i fast track, "I´m sorry my flight is boarding". stund senare i loungen med kaffe läsandes engelsk tidning. kunde jag inte hålla tyst frågade " Saw you at the fast track , your flght must be have been delayd. Han dunstade...
Nummer två är han som en morgon innan jul helt obehindrat lockade ner sex julebrygd portföljen loungen Kastrup-
Generellt är det förvånande med tanke på allt fika som serveras hur lugnt och sansat det gåt till i loungerna oavsett var man befinner sig
 

Timotey

Medlem
Har också varit med om en resenär som har jättebråttom genom fast track och måste gå före oss andra och sedan mött honom i loungen.
 

Olsson91

Medlem
För något år sedan såg jag en idiot med en glassbytta vid baren och plockade på sig mat. Nog de värsta/pinsammaste jag sätt. Har också stött på några i min egen ålder 25-27 som satt och skröt om hur många de vänstrat med under resans gång för ett tag sedan. Vidrigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen