Senaste nytt

Värsta ni sett? Hört?

Status
Stängd för vidare inlägg.

JohanA

Medlem
Tyskt sex med höga stön (ja, jag hörde när de körde dirty talk på tyska) i duschrummet i MUC vid G22 (den som ligger närmast FCL).
Jag duschade i rummet bredvid och det var ingen tvekan om vad som pågick där inne.
 

gunry

Medlem
I GF T3 på LHR för några veckor sedan så satte sig en välklädd amerikansk kvinna mitt emot mig. Efter ett tag sätter hon sig på huk ovanför en papperskorg för att hälla whiskey från ett glas in i sin fickplunta. Det gick så där, whiskey över golvet och sig själv. Sen satt hon och rättfärdigade det för sig själv "I'm gonna need that on the plane later", högt nog så att jag kunde höra det. Tyckte det var rätt tragiskt.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Folk som går runt i hela loungen medan de har ett affärssamtal, bland det jobbigaste som finns. Sitt ner istället och prata tystare så att ni inte sprider era planer för allt och alla. Man borde nästan sätta sig ner med ett anteckningsblock och sälja folks hemligheter :) skulle vara ett bra jobb för man har hört ett och annat.
 

nota bene

Medlem
Likt @Brandten är jag skyldig till att ta av mig skorna rätt ofta. Mer sällsynt att jag går runt i stumpor, men har hänt (dock vanligare i kabinen än i loungen). I varma klimat händer det att barfota i flip-flops inträffar också.


Stör mig likt de flesta på folk som talar onödigt högt angående saker som inte angår omgivningen. Alla typer av mer omfattande 'stölder' är irriterande.
 
Högljudda människor i största allmänhet, med eller utan telefon. Sen kan jag starkt ogilla de som står vid chipsskålen och kör ner näven i skålen gång på gång och äter som det var deras skål hemma i TV-soffan. Småskålarna och "tångdjä..ln" är placerade vid chipsen av en anledning, grrr :mad::mad: Har hittills aldrig sett någon halsa direkt ur en gemensam flaska lyckligtvis.

Som ni märker är det "värsta" jag sett inte så farligt. Jag tycker de flesta sköter sig helt OK.

Den är ju en klassiker... Chipsskålen.

I GF T3 på LHR för några veckor sedan så satte sig en välklädd amerikansk kvinna mitt emot mig. Efter ett tag sätter hon sig på huk ovanför en papperskorg för att hälla whiskey från ett glas in i sin fickplunta. Det gick så där, whiskey över golvet och sig själv. Sen satt hon och rättfärdigade det för sig själv "I'm gonna need that on the plane later", högt nog så att jag kunde höra det. Tyckte det var rätt tragiskt.

Verkligen tragiskt..
 
Last edited by a moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen