Världens yngsta EuroBonus Guldmedlem?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 27 Augusti 2014.

1. I lördags fyllde jag år och det blev en väldigt speciell dag. Efter frukost på sängen, presentöppning med familjen följt av lunch blev det snabb förflyttning till BB och så kom vår dotter Hilda strax innan trefikat.

hilda-bc.jpg

Allt gick verkligen så bra som det kunde gått och vi är hemma och vänjer oss vid det nya livet. Jag hade glömt hur små nyfödda barn är :)

I samband med att hon föddes anmälde jag henne till EuroBonus precis som jag gjorde med min äldre dotter. Denna gång valde jag att gå ett steg längre; tack vare en vän med EuroBonus Diamondkort gav vi henne ett Guldmedlemskap.

Dels för att det är lite kul men också för att vi har mor/farföräldrar spridda över landet och det kommer bli en del flygande med dom. När jag inte är med så kan Hilda ta med mormor och morfar till loungen och använda Fast Track. Och sen extra bagage... I vår blir det långresa med hela familjen och då är det inte dumt att ha fler Star Gold med sig.

Blir intressant att se hur det fungerar i praktiken med EBG spädbarn! Första loungebesöket där hon gästar mig blir skoj också :)

hildaebg.jpg

Det har varit lite fullt upp hemma så jag har inte loggat in för att kolla statusen men nu ser jag att hon faktiskt är EuroBonus Guld :) Yngsta EuroBonus Guld i Sverige?

Gittan99, Diamondhead, PILOTEN och 73 andra gillar detta.
  2. Snacka om att du är skön och går all in..... Och grattis till tillökningen, snart vill hon åka F med kompisar utan dig.

Tommy Palomäki gillar detta.
  3. NotRyan

NotRyan Medlem

Haha, det är rätt....:)

4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Go Martin! Helt rätt gjort. De är som dom säger man ska börja tidigt för att dom ska lära sig rätt. Återigen grattis!

5. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tog ju 4 dagar att få guld, det ska vi väl kunna slå!

6. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt rätt ! Namnet (Björnström) förpliktigar men att Hilda blir Guld mindre än en vecka
    gammal måste vara rekord...?

7. Henry

Henry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hah! Fantastiskt! Bra jobbat!

8. Aurora

Aurora Medlem

Gullkantig familj! :)

9. miknil

miknil Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gratulerar!

10. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha klockrent! Men jag hoppas att frugan har ett guldkort åtminstone.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!