Världens längsta resa - kan bli din...

Diskussion i 'Övrigt' startad av jurgenb, 30 Maj 2013.

1. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alltid drömt om att göra den ultimata resan i ditt liv, kanske din sista.. ?!

Vet inte om man skall skratta el gråta, och det är knappt lönt att skriva ut här vad hela clowneriet går ut på.. gå in på länken kort och gott!

http://applicants.mars-one.com

2. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Haha fan, jag gick in här och tänkte det var på jorden man skulle köra. Typ dra någon tusendels promille att vinna något i stil med Maginos resa. Hörde en radiointervju på en norsk deltagare som sökt, jag kan inte säga något annat än jösses och sedan dra en jättestor suck.

3. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta duger ju inte, man får ju varken avios eller TP för detta. Vad ska man då resa för?

4. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Fatta credden du får av Rosing, Jackie Ferm och alla om du är försten som ligger på global tv på mars!!111
    Ja det var ett skämt och jag förstår att docs inlägg var det med.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!