Senaste nytt

Världens Längsta Flyglinje

jerixon

Medlem
Bra att veta! Kanske var just affärsvisum som var strulet!
Kan dock säga att maten och tillbehören samt glassen i loungen var verkligen bra och stolar/ lounge möbler väldigt sköna :)
 

Flying Finn

Medlem
@Flying Finn Hur går det med dina RTW-funderingar? Jag blev lite nyfiken.. :)
Det har varit ett uppehåll i mina planer nu ett tag. Hade inte precis förväntat mig att det dyker upp kvinnfolk i mitt liv just nu. :p Har nu i stället pendlat inom Finland p.g.a. distansförhållande. Finns dock ännu planer på att åtmistone ensam göra någon typ av MR de närmaste månaderna.
 

Smuffe

Medlem
Det har varit ett uppehåll i mina planer nu ett tag. Hade inte precis förväntat mig att det dyker upp kvinnfolk i mitt liv just nu. :p Har nu i stället pendlat inom Finland p.g.a. distansförhållande. Finns dock ännu planer på att åtmistone ensam göra någon typ av MR de närmaste månaderna.

Du får bjuda med henne på en galen tur...
Står hon ut med en riktigt galen rutt i ditt sällskap så kommer hon stå ut med det mesta och ni lär få en lysande framtid ihop. :p
Å andra sidan har hon en innestående galen sak som du måste stå ut med men det kanske det kan vara värt. ;)

Kul för dig! De dyker upp när man minst anar det... :rolleyes:
 

Mikaelqwe

Medlem
Enligt denna artikel så har Air India nu längsta flygningen (i sträcka) då de lägger om Delhi->SFO till att gå över Stilla Havet istället för Atlanten.
Lite kul är att de fortfarande kör SFO->Delhi (dvs returen) över Atlanten, så bokar man denna linje t/r så får man en jordenruntresa.

Air India flies Delhi-San Francisco nonstop over Pacific, and into record books - The Times of India
När jag flyttar till Indien så blir det alternativ No 1 när man skall till US. :)
 
Toppen