Världens fulaste Flygplatser!!

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Ingelstam, 29 Maj 2012.

1. Ingelstam

Ingelstam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dagens Nyheter refererar till en kul topplista idag.

Här finns världens fulaste flygplatser - DN.SE

Kan bara nickande hålla med. USA har många oerhört fula flygplatser. Amman är ur fult och ikväll lyfter jag från Nairobi :cool:

Brrr..

2. Patrick Oberg

Patrick Oberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med om vissa flygplatser och några som borde vara med är t.ex BOM, innan nya terminalen, MAA också om än jagvtror de byggt mycket nytt sedan jag var där, frakterminalen var hemsk och enormt skitig....

3. JFK terminal 3 är ju Pan AM's f.d. Worldport. Att den hamnar på listan gillar jag inte, om det nu är så illa med köer och annat där så går det säkert att styra upp, men de vill ju riva hela tefatet och bygga nytt så klart :(

4. Snosken

Snosken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu kanske listan mest samlar större flygplatser, men som boende i Göteborg är man väl inte allt för stolt över Säve...

2 personer gillar detta.
  5. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frankfurt. Jag saknar Frankfurt på listan.

6. Jacob

Jacob Medlem

Vet inte om jag håller med om Moskva SVO. Nya terminalen är riktigt trevlig och engelska skyltar finns det gott om.

7. tycker det är lite löjligt med sådana undersökningar. För alla de flygplatserna på listan är fantastiska om man jämnför med:

FIH
    NDJ (dock har den blivit bättre)
    HSBR (ICAO kod. , IATA har väl inte erkänt den ännu)
    PBM

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!