Världens första flygande butlers nu färdigutbildade i London

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Jacob, 20 Oktober 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

I maj lanserade Etihad Airways sin nya kabinklass The Residence, en helt egen förstaklasslägenhet ombord på flygplanet med kombinerat vardagsrum och matrum, badrum med toalett och dusch, samt sovrum med dubbelsäng. I produkten ingår även en butler som sköter all service och servering ombord, den enda person som får ha kontakt med passagerarna i The…

Se hela inlägget

2. Det här måste jag testa, ligger på min "bucket list" :)

Hittade en billig kombinerad EK/British Airways F biljett från CMB, hade man bara tid så...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror inte den biljetten tillåter EY dock... Du kan komma undan med 18kSEK+skatter/avgifter från CMB med en EY-biljett. Frågan är bara ifall det blir samma bokningsklass för detta som för vanlig F. Kan mycket väl tänka mig att det blir speciella fares om man vill testa detta.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, då är det en annan fare än den billigaste jag hittade.

Jag tycker vi gör så här; eftersom du inte har tid att resa, så köper du en biljett åt mig så ska jag återkomma med en rejäl rapport. Ok? :)

011430121 och Martin Björnström gillar detta.
  5. Jacob

Jacob Medlem

Är bokningsklass R The Residence? Inte First Apartment?

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har just kollat. Det är P som gäller om man vill ha The Residence.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!