Senaste nytt

Väntat mer än 24 timmar på min väska efter Swiss Business Class flight

Senator

Moderator
Åter påminns jag varför jag nästan aldrig checkar in en väska om jag inte skall:
Spela golf
Åka skidor
Resan är längre än en vecka utan möjlighet till tvätt och massor av olika klimat på samma resa

Hawaii gick utmärkt att åka till via New York i 11 dagar med bara handbagage :)
 

ALU

Medlem
Åter påminns jag varför jag nästan aldrig checkar in en väska om jag inte skall:
Spela golf
Åka skidor
Resan är längre än en vecka utan möjlighet till tvätt och massor av olika klimat på samma resa

Hawaii gick utmärkt att åka till via New York i 11 dagar med bara handbagage :)

Imponerande!! Förutom Dr Miles "Miles-skola" så kommer snart "Packa som en Senator" i en utbildningslokal nära dig.. :)
 

agehall

Medlem
Lysande tillfälle att gå ut på stan och köpa en ny väska och tvinga Menzies att betala för den, för du ska väl iväg igen snart och jag antar att du inte har extra resväskor..? ;)
 

Stefan62

Medlem
Mina erfarenheter är i huvudsak goda.

Väskorna har levererats dagen efter med taxi utom vid ett tillfälle då jag fick veta att "vi har bara utkörning på torsdagar..." - det visade sig dock vara fel.
 

PYRZ

Medlem
Efter en längre resa i Asien så kom inte min väska fram. Menzies berättade att den var kvar i IST och skulle komma med nästa flight. På väg hem i taxin så ringer de o säger att väskan är inte alls i IST utan på ARN. Väldigt bra koll :) Orkar inte vända tillbaka utan ber de köra ut den. Det kan de ordna säger de, med leverans mellan kl 1800-0000. Får väskan levererad 23:55.

Efter den gången så försöker jag hålla Senators goda råd om att inte checka in om jag absolut inte måste...
 

famhanssons

Medlem
Det är lite förvånande att kritiken blir så massiv. Av alla här på BC som tillsammans har checkat in bagage så måste det vara ett stort antal gånger. Hur många gånger har bagaget inte kommit fram?? Gissar väldigt få gånger. Av dessa gånger skulle jag tro att den allra största majoriteten beror på oerhört kort transfertid vilket gjort att personer kommit med men ej väska.

Naturligtvis sak Menzies ha kundvård och det kanske man kan ställa sig frågande till hur det är med den saken.
 
Toppen