Senaste nytt

Välkommen Tina Palitz, ny företagsrepresentant för Air France & KLM

Jacob

Medlem
Välkommen hit Tina

Har Karin slutat på AF/KLM eller bara gått vidare till andra uppgifter?
Hon jobbar vidare med andra uppgifter. Men hon finns kvar under @Karin Forss numera :)
Karin har fått lite andra arbetsuppgifter men jobbar fortsatt kvar på Air France & KLM. Som några noterat har vi lagt upp ett nytt användarkonto till henne, "Karin Forss", om någon vill kontakta henne eller om hon själv skulle börja sakna forumet. :) Tina har tagit över det inarbetade forumkontot som Karin tidigare hade, "Air France/KLM", och hon är nu den nya officiella kontaktpersonen.

Jag träffade Tina i måndags och vi satt större delen av eftermiddagen och pratade erfarenheter. Med bland annat flera år ute på Arlanda har hon svar på mycket som diskuterats och spekulerats om i formet, hur saker fungerar och varför vissa saker är som de är. Jag lärde mig själv ett och annat under mötet.

Jag vet dock att Tina har ganska fullt upp just nu, som några av er säkert vet är det en pågående strejk i Frankrike, men väl den lugnar ner sig tror jag Tina kommer få lite mer tid.
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Fråga Karin på Air France/KLM | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Ovanstående tråd stängd för flera månader sedan med kommentaren:
Eventuellt startar vi en liknande tråd igen när Tina kommit ordentligt på plats.

Har Tina kommit ordentligt på plats nu?
eller har hon kanske inte alls lust att svara på några frågor...

Hej på Er,

Jag svarar jätte gärna på frågor så långt jag kan och har jag inte svar så tar jag reda på svar och återkommer. Dock är det något som kanske inte stämmer för jag får inte någon "alert" på min mail när Ni ställer frågor. Enligt Karin så fick hon det och på så sätt kunde hon svara snabbt. Detta kan ha att göra med att vi har bytt system. Skall höra mig för med någon som är mer IT kunnig än jag.
Mvh Tina
 

pep

Medlem
Vi er nok flere som er spændte på om vi kan få lidt genoplivning af den succesrige kampagne i 2012-3 med Statusmatching fra vores Guldkort til FB Gold.....
 
Toppen