Senaste nytt

Välkommen till Stamgästkväll på Scandic Anglais

Najk

Medlem
Hej XXX!

Vi på Scandic Anglais vill passa på att bjuda in dig till vår stamgästkväll den 17 april! Vi möts upp kl 18 för en "behind the scenes"-rundvandring på hotellet. Därefter bjuder vi på vin och tilltugg medan vi lyssnar till vår fantastiskt kunniga och engagerade kollega Inger Mattsson, ansvarig för Scandics prisbelönade miljöarbete.

Vi hoppas verkligen att du har möjlighet att komma! Anmäl dig redan nu via länken nedan (Ett mail kommer att poppa upp). Skriv in "Anmälan till stamgästkväll" i ämnesfältet, och ange ditt namn, emailadress och medlemsnummer i mailet. Självklart är detta kostnadsfritt och du behöver inte bo på hotellet för att delta. Vi ser mycket fram emot att få träffa dig!

Vänliga hälsningar Scandic Anglais



Detta var något nytt för mig, jag har tidigare uppfattat Scandic som ganska ointresserade av sina stamgäster och inte anordna några event. Ett kul initiativ iaf tycker jag, dock synd att jag troligtvis inte har möjlighet att närvara.
Är det någon annan som har fått liknande inbjudningar tidigare?
 

Stefan62

Medlem
Ja, det har hänt tidigare någon enstaka gång. Dock är det inte så vanligt, men i bl a Karlstad är det frekvent och då i samband med att Färjestad har hemma-match i hockey. Då bjuder ett av Scandic-hotellen på match-biljett och buss till arenan samt ofta en öl eller vin efter matchen i hotellets bar.
 

extacn

Medlem
Jag fick också mailet idag.
Funderar på vad urvalskriteriet är, var där 16 nätter under 2011 varav 11 under andra halvåret.
 
Toppen