Senaste nytt

Välja plats vid Amex 2-4-1 bokning

MrB

Medlem
Det fungerade så sent som i mitten av april. Man såg inte välj säte knappen förrän man fyllt i passagerarinformationen.

Precis. Jag upptäckte först buggen på en bokning gjord via en resebyrå. Varför SAS inte vill att man skall kunna välja säte på sådana bokningar är för mig en gåta. Är de resorna mindre värda på något sätt? Utöver att det stör mig så stör det dessutom "agenterna" på resebyrån eftersom de får en del onödigt jobb med detta (tydligen arvodeslöst med det avtalet mitt företag har).
 

Storsteffe

Medlem
Hej!
Tack alla för svar!
jumbooze
Jag har svenskt Amex. Visste inte om att det gåt inte att boka open jaw.
I alla fall så ser det ut att det fungrade idag :) Lucky me!
agehall
Det stämmer. Precis så har jag tänkt att göra. Boknings-kille bekräftade idag 2 gånger att det är möjligt. Dock kostar det 150 kr per person.

Då får jag besöka Thai's hemsida, tack!

Skulle passa mig för att försöka ändra i den bokningen, risken är att nån upptäcker att du har open jaw som inte är tillåten.
 

Sakoz

Medlem
Likadant för mig, kan inte välja plats, bokning gjord via "Tallinn" med 2-4-1 voucher.
ARN-OSL-AGP-ARN kunde ändra seating på Polska LOTs hemsida. Seatingen dök upp på CheckMyTrip, men försvann igen efter några timmar, mysko. Provade igen men då gick det inte alls.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kan inte ändra via LOT eller Thai, kanske för färsk bokning? Vill kolla om den ryska damen valde bra åt mig :D
 

Filip

Medlem
Jag har vid mina tre senaste bokningar med vouchern ringt direkt efter samtalet med Tallinn till svenska SAS-bokningen, där har det inte varit några som helst problem att bli seatad.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag har vid mina tre senaste bokningar med vouchern ringt direkt efter samtalet med Tallinn till svenska SAS-bokningen, där har det inte varit några som helst problem att bli seatad.

Nä nog blev jag seatad allt, hon frågade vad jag ville ha. Men vill botanisera omkring för egen maskin ;) Mailade hur som helst diamantsupporten, dom är snabb. Får se vad svaret blir. Verkade även ha fel på antalet väskor, står 1xbagage på bokningen. Borde vara 3x23 kg.
 
Toppen