Välja plats på Austrian Airlines

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Bryant, 11 Juli 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Går det att i förväg välja plats på en Austrian flight som inte är bokad via aua.com? Eller måste jag vänta tills det är dags för check in?

2. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Försökte googla lite, det verkar som det ska gå genom att ringa in till dom.
    Ska kika vidare och se om jag hittar ett mer klart svar.

+46 770 82 73 73 hade jag prövat slå en signal till. (Austrian Info & Service)

Last edited: 11 Juli 2012
  3. Jacob

Jacob Medlem

Är det inom Europa? I economy?

Jag tror att Austrian precis som Lufthansa bara tillåter förbokning av sittplats inom Europa för egna Senator/Hon Circle medlemmar, samt givetvis i business class.

4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för hjälpen! Jag det är ekonomi inom Europa. Jag kommer åt bokningen vis SAS.se men kan bara välja stol på SK flighterna. Inte hela världen :). Men återigen tack.

Last edited: 12 Juli 2012
  5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det stämmer som Jacob säger, Lufthansa-gruppen tog bort förmånen att i förväg få välja plats i ekonomiklass för Star Gold för ett par år sedan. (SAS har dock kvar denna förmån för alla Star Gold).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!