Vägrade sluta sjunga – kastades av plan

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av flygtoken, 15 Maj 2013.

1. flygtoken

flygtoken Medlem

Vägrade sluta sjunga

När jag läste rubriken trodde jag att hon bokstavligen kastades ut ur planet - med en luftballong! Det var lite fel tänkt av mig :)

2. Halle

Halle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. flygtoken

flygtoken Medlem

4. Hahah. Jag är väl inte den som klagar, men de där ljuden (sång?:p) hade ju fått vem som helst att flippa ur....

Jag anar att den kan ligga annat bakom än historien förtäljer, i.o.m att hon blev helt frisläppt och slapp betala en krona efter förhöret. Den officiella förklaringen tror jag aldrig hade hållit rent rättsligt.

Man ska väl inte dra förhastade slutsatser, men jag tror detta var en: 1.Förståndshandikappad eller 2.Psykiskt sjuk person...

5. flygtoken

flygtoken Medlem

...eller en sångfågel som var för trött för att flyga själv :) (okej, jag vet, den vart lite dålig)

6. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag råder denna kvinna att inte söka till vare sig Idol eller X-Factor ;)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!