Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

mha321

Medlem
Den var först nere ett tag, och sedan levererade den "500 försök igen senare" under ett antal timmar i förmiddags. Nu fungerar åtminstone mina script igen, men de har också ändrat lite i innehållet så det var nog någon ny deploiy (t.ex. så har "FlightActivity" blivit "Flight Activity" och de verkar i åtminstone vissa fall kräva lite ändringar i headers - men det sistnämnda där är det möjligt att det försvann igen).

Jag misstänker att de gjorde en fasad deployment och inte riktigt insåg snabbt nog vad som inte fungerade.
 

LSH

Medlem
Jag testade precis mina program och de fungerar utan ändringar. Även inloggning och hämtning/tolkning av transaktionshistorik. Med de kan ha rullat tillbaka. Jag fick tillbaka "FlightActivity".
 

mha321

Medlem
Jag testade precis mina program och de fungerar utan ändringar. Även inloggning och hämtning/tolkning av transaktionshistorik. Med de kan ha rullat tillbaka. Jag fick tillbaka "FlightActivity".
Jag lade in mina. Just flight activity verkar eventuellt vara språk beroende. Om jag ställde språket till svenska istället för default så fick jag den andra varianten (kommer inte ihåg vilken som var vilken)
 

LSH

Medlem
Travelhacks har varit ett lyckat alphatest och har nu ett par tusen sessioner i veckan. Tycker därför att den är värd ett hyggligt sökgränssnitt. Har lagt ut en första version men gamla listan ligger kvar för de som föredrar den. Gällande utseende/funktion har jag "lånat" det mesta från @Faustus award.nu.

På att-göra-listan
  • Sökning i Plus
  • Någon form av weekendsök
  • inloggning med bevakningar (alerts)
Skrik till om ni hittar några grövre fel.

SAS Business award flights - Travelhacks
 

palmen

Moderator
Travelhacks har varit ett lyckat alphatest och har nu ett par tusen sessioner i veckan. Tycker därför att det är värt ett hyggligt sökgränssnitt. Har lagt ut en första version men gamla listan ligger kvar för de som föredrar den. Gällande utseende/funktion har jag "lånat" det mesta från @Faustus award.nu.

På att-göra-listan
  • Sökning i Plus
  • Någon form av weekendsök
  • inloggning med bevakningar (alerts)
Skrik till om ni hittar några grövre fel.

SAS Business award flights - Travelhacks
Coolt, bra jobbat med detta! Gillar bokningsmöjligheten!
 

ekf

Medlem
@LSH Grymt! Sidan är väldigt uppskattad!
Tror du att det skulle gå att få till att visa veckodag vid sidan av datumen? Förkortning funkar naturligtvis om det blir platsbrist...
 
  • Gilla
Reactions: LSH

Samosaguas

Medlem
Travelhacks har varit ett lyckat alphatest och har nu ett par tusen sessioner i veckan. Tycker därför att den är värd ett hyggligt sökgränssnitt. Har lagt ut en första version men gamla listan ligger kvar för de som föredrar den. Gällande utseende/funktion har jag "lånat" det mesta från @Faustus award.nu.

På att-göra-listan
  • Sökning i Plus
  • Någon form av weekendsök
  • inloggning med bevakningar (alerts)
Skrik till om ni hittar några grövre fel.

SAS Business award flights - Travelhacks
Finns det någon möjlighet att donera som tack för hjälpen?
 
Toppen