Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Canadien

Medlem
Släpptes en del CPH-EWR för sommaren nu. Går att hitta 3-4 platser på flera avgångar i juli/augusti. Har inte sett detta tidigare.
Ja, noterade det också, även ARN-EWR/ORD (fick några fina alerts från din tjänst) men sämre med platser åt andra hållet tyvärr.
 

mha321

Medlem
Ja, noterade det också, även ARN-EWR/ORD (fick några fina alerts från din tjänst) men sämre med platser åt andra hållet tyvärr.
Så är det väl nästan alltid dock, och inte bara vid detta släpp? Tycker det mycket oftare finns platser västerut (vilket säkert speglar att fler betalar för ordinarie biljetter österut) på transatlantiskt.
 

Canadien

Medlem
Så är det väl nästan alltid dock, och inte bara vid detta släpp? Tycker det mycket oftare finns platser västerut (vilket säkert speglar att fler betalar för ordinarie biljetter österut) på transatlantiskt.
Vid 330-släppet är det väl symmetriskt. Men visst, när de öppnar upp senare så beror det säkert på bokningsläget och hur det traditionellt sett ut med bokningar på dessa flighter.
 

mha321

Medlem
Vid 330-släppet är det väl symmetriskt. Men visst, när de öppnar upp senare så beror det säkert på bokningsläget och hur det traditionellt sett ut med bokningar på dessa flighter.
Stämmer med mina observationer också. Antar att det är för att de är nattflighter och folk vill ligga ner och sova. Så resonerar i alla fall jag.
Ja så bokar jag själv också när jag går på betald biljett. Betydligt svårare att motivera (både för andra och för mig själv) business på en flygning västerut till östkusten i Nordamerika då den är så kort, men en helt annan sak tillbaka. Tycker även det brukar vara svårare med plusgrade/gate upgrade i den riktningen.

När man flyger på award är det ju en annan sak, då vill man såklart ha det i båda riktningarna.
 

LSH

Medlem
Toppen