Senaste nytt

Utgående poäng på Flying Blue, förlänga giltighetstiden?

FF#1

Medlem
Varning för Czech Airlines billigaste biljetter som inte ger några miles till Flying Blue, och det gör inte
Air Europa:s billigaste heller.

Delta "Domestic First" brukar vara billigt och kan tydligen vara såhär bra
SHOCK & AWE: Delta JFK-SFO lunch, the best domestic meal on any NA airline in 10 yrs - FlyerTalk Forums

Försökte få in ett ben med Delta i USA här om veckan, men jag hittade inte nått vettigt alls.
Det verkar svårt att få några få miles billigt Ex. ARN, gärna enkel biljett.



Tack, hittade inte den av någon anledning, i bland är det svårt att söka.

Antingen spenderar jag upp de, eller försöker traggla in en resa till AMS/DCG eller nått.
 

Homer

Medlem
Alitalia, deras billiga biljetter brukar t.o.m ge 50% till Flying Blue! (men lita inte på att det alltid är så)
 

Homer

Medlem
Försökte få in ett ben med Delta i USA här om veckan, men jag hittade inte nått vettigt alls.
Det verkar svårt att få några få miles billigt Ex. ARN, gärna enkel biljett.

Air France säljer ju enkelbiljetter från ARN, de som heter "Classic" ger miles

från CPH är Alitalia bra, exempel:

CPH-FCO Bokningsklass O 50% t/r DKR 842
 
Funderar att antingen ta en snabb trip ner till DC eller bara spendera alla 44000 miles som går ut om 1 vecka. Tyvärr kan inte resa mer än 2 dagar.
 
Det blev en trist M bokning till Moskva istället, helt OK för en sista minuten bokning. Alternativet var trip for 2 till västkusten eller Karibien men eftersom det är ganska svårt för oss båda vara ledigt samtidigt det kändes inte så bekvämt att boka nu en resa till hösten.
Under sommaren NY är ganska OK med alla stränder och aktiviteter.
 
Toppen