Utebliven resereportage

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Anders Nyberg, 11 Februari 2015.

1. Anders Nyberg

Anders Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade tänkt att skriva ett resereportage från flyget i Bussines Class med Qatar till Jakarta /Bali.
    Hade laddat upp med massa bilder tagna med min IPhone, på menyer, upplevelser, matupplägg. En total härlig lyxig upplevelse, men tyvärr så kom min telefon i kläm när jag fällde upp stolen från sängläge till sittande position... Men fan va god Kopke va!!! Vill ha mer av den :)

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      955,1 KB
      Visningar:
      218
    Anfield, Gus, helgonet och 5 andra gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ut att ha blivit överkörd av en stridsvagn. Kan man verkligen klämma en telefon med det resultatet? :confused:

4. SAS404

SAS404 Medlem

Haha ja det var inte dåligt du :eek: Givetvis hade du iCloud aktiverat så bilderna skickades även till din dator, seså inga fler ursäkter att inte skriva något :D

simon_says91 gillar detta.
  5. Anders Nyberg

Anders Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, tyvärr så hade jag inte iCloud på… men får ta om alla bilder på hemvägen. nästa gång stolen knakar så är det stolen….

SAS404 gillar detta.
  6. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett fall för "CSI" att extra hera bilderna från telefonen?
    attans vad trist, inte bara för bilderna utan oftast är ju telefonen användbar när man reser...

7. Anders Nyberg

Anders Nyberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frans Telefon blev stulen dagen innan vi åkte, så nu har vi en telefonfri semester….. jävla tur att man har varsin ipad och en dator ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!