Senaste nytt

Usel hantering av misstag med 2-4-1 av AmEx

Sist jag bokade en 2-4-1 så mumlade agenten något om att en av mina vouchers hade passerat bäst före-datum. Vilket såklart inte stämmer, om de bara hade använt den äldsta hela tiden. Glömde bort det sedan, men nu när jag blev påmind om det så ska jag kontakta Amex och reda ut det innan behov uppstår.
Bytte till Elite när det kortet kom, så säkert något strul med det...
 
Sist jag bokade en 2-4-1 så mumlade agenten något om att en av mina vouchers hade passerat bäst före-datum. Vilket såklart inte stämmer, om de bara hade använt den äldsta hela tiden. Glömde bort det sedan, men nu när jag blev påmind om det så ska jag kontakta Amex och reda ut det innan behov uppstår.
Bytte till Elite när det kortet kom, så säkert något strul med det...
Pratade precis med Amex, och visst var det så att de inte använt den vouchern med äldst förfallodatum så att giltlighetstiden hade gått ut. De skulle tillsätta en utredning och återkomma. Klantigt av Tallinn att inte använda den äldsta, ytterligare en sak att hålla reda på alltså...
 

mha321

Medlem
Pratade precis med Amex, och visst var det så att de inte använt den vouchern med äldst förfallodatum så att giltlighetstiden hade gått ut. De skulle tillsätta en utredning och återkomma. Klantigt av Tallinn att inte använda den äldsta, ytterligare en sak att hålla reda på alltså...
Konstigt att det ens är något som de kan välja manuellt... Man kan tycka att systemet borde hantera sådant åt dem.
 
Toppen