Senaste nytt

USDM-riktad kampanj t.o.m 2013-JUL-31, upp till 100% buy eller gift

Status
Stängd för vidare inlägg.

Senator

Moderator
Hör ni USDM experter, efter 15 år som frekvent resenär där jag har handlat några ynkliga FB poäng för en "Top Off" har jag idag gått med i USDM typ kvart i tolv och avser att handla lite om det går. Har vi klart att detta erbjudande är personligt och riktat eller kommer jag även få ta del av detta? Det känns lite olustigt på betalsidan som ser ut så här:

USDM.JPG
 

palmen

Moderator
Om jag gör ett testköp så står det 50k+50k så du ska nog vara orolig.
Har dock för mig man måste vara medlem i 12 dagar eller så innan man kan ta del av erbjudandet, så det kanske går senare under kampanjperioden.

Skärmklipp.JPG
 

Senator

Moderator
Om jag gör ett testköp så står det 50k+50k så du ska nog vara orolig.
Har dock för mig man måste vara medlem i 12 dagar eller så innan man kan ta del av erbjudandet, så det kanske går senare under kampanjperioden

Tack Palmen! Passar då utmärkt att göra detta i slutet av månaden efter "cut off date" på mitt kreditkort :)
 

Johan_G

Medlem
Tror ni det är någon idé att gå med i USDM för framtida bruk eller ska man förvänta sig att det blir slut på det roliga när AA-mergern är klar?
 
Jag har varit medlem i US Dividend länge men det är ytterst sällan jag får erbjudande om att köpa Miles med 100% bonus. Inte heller den här gången. :)
 

palmen

Moderator
Tror ni det är någon idé att gå med i USDM för framtida bruk eller ska man förvänta sig att det blir slut på det roliga när AA-mergern är klar?

Det är gratis att gå med så jag ser ingen anledning till att inte gå med.
Vad som kommer framöver kan vi bara spekulera i men det skadar inte att vara med enligt mig.
 

henrik l

Medlem
Tror ni det är någon idé att gå med i USDM för framtida bruk eller ska man förvänta sig att det blir slut på det roliga när AA-mergern är klar?

AA burkar ha en del bra kampanjer. Vad jag har spekulerat i förut är att AA kommer att lyfta taket för hur många miles man max får köpa, samt att det blir mera bonus ju mer man köper. AA utgångläget är AA billigare 27,50$/1000 mile. Nu kör man en kampanj där man för 15k mile vid köp av 50k mile. snittpriset landar då på 21,15$/1000 mile, något mer än USDM 17,50 vid kampanj. Det kommer kanske inte att bli lika bra, men det kommer troligen inte att bli någon värre "enhancement":)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen