USDM-riktad kampanj t.o.m 2013-JUL-31, upp till 100% buy eller gift

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Magino, 1 Juli 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 personer gillar detta.
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Köp köp köp! Fick ett riktat erbjudande med 100% bonus för köp/ge bort i mailen giltig tom siste juli nu men jag ska ju åka på min första USDM resa idag så jag får nog vänta tills jag kommer tillbaka ;)

1 person likes this.
  3. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick oxå ett erbjudande som verkar vara riktat till personer som bunkrat miles innan ...

"As a thank you for being one of our most loyal customers, we've got an exclusive offer just for you. Through July 31, 2013, when you buy or gift miles, you'll get a 100% bonus – up to 50,000 miles."

4. Haha, jag som sagt att man ska bränna USDM har nu 200.000 poäng igen (efter att ha bokat F award till SYD i Sept) och tänkte nog köpa 100k igen. Beroende?

2 personer gillar detta.
  5. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är status på bokningar inom *A med USDM just nu? Finns det nån gräns för hur långt fram jag kan boka biljetter idag annat än den vanliga ett-års-gränsen?

6. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade platser nästan 330 dagar i förväg, dvs jag bokade en bonusresa i slutet av april 2014 med USDM i början av juni (2013)

1 person likes this.
  7. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Det låter mycket lovande om man vill planera vinterresan och inte vill vänta tills US övergång till OW är klar.

8. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm.. som vanligt så har jag inte fått detta erbjudande trots tidigare inköp, verkar som att jag har dålig karma för tillfället på kampanjer.

9. charlesswe

charlesswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    är sugen på att prova ANA F, fast tillgänglighet är rätt tunn just nu, det var mycket bättre förr (kunde se F platser månader i förväg). Nu kan man bara se de några dagar i förväg...

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!