Senaste nytt

USDM First Class veckoresa till Australien

ACervin

Medlem
Inspirerande. Har ju flera resor Brisbane - Köpenhamn att boka i år. Man kanske skall tanka USDM även om samarbete med AA står för dörren
 
Inspirerande. Har ju flera resor Brisbane - Köpenhamn att boka i år. Man kanske skall tanka USDM även om samarbete med AA står för dörren

Det är ju så billigt - slutnotan blir cirka 15000 SEK för t/r ARN-SYD i F inkl alla avgifter.

Ps. Har du sett tråden om Eva Air? Dom är snart med i Star Alliance och flyger BNE-TPE-Europa...
 
Det här ska man dock inte lita på allt för mycket. Det handlar ju om Thai och de är experter på att byta vilka flygplanstyper som ska flyga vart lite titt som tätt.

Jo, jag är fullt medveten om det. Jag ska åka den rutten på det datumet, chansar att dom byter till A380. Worst case får jag dränka sorgerna i Krüg.
 

Magino

Medlem
Jo, jag är fullt medveten om det. Jag ska åka den rutten på det datumet, chansar att dom byter till A380. Worst case får jag dränka sorgerna i Krüg.

Härligt. jo men bara man är medveten om det så det inte blir allt för stor besvikelse ifall ett byte sker. Om nu sogerna infaller sig får du dessvärre dränka dem i Dompa och inte Krug, fast nu pratar vi I-landsproblem på hög nivå.
 
Toppen