Senaste nytt

USDM First Class veckoresa till Australien

Jag hade 300.000 USDM poäng för några veckor sedan innan jag bokade en Australienresa med avgång i Mars. Då är det Thai First hela vägen. Fick mycket kritik för att jag inte optimerat rätt. Så nu sitter jag och planerar en efterföljare i September.

Har hittat tillgänglighet på ANA i First från Frankfurt till Tokyo på 77W och tre segment på Thai A380 i First. Det låter ju som en bra start. Sträckan HND-BKK är på NH 767-300ER i Business Class, har ni tips på alternativ i First?


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Dr. Miles

Expert
Har hittat tillgänglighet på ANA i First från Frankfurt till Tokyo på 77W och tre segment på Thai A380 i First. Det låter ju som en bra start. Sträckan HND-BKK är på NH 767-300ER i Business Class, har ni tips på alternativ i First?
Är Tokyo Haneda->Bangkok inte red-eye flygning? Jag tror att flighten avgår efter midnatt i Japan.
 
Sånt här får mig bara att bli avundsjuk Björstrom :D jag som själv försöker hitta resa till Perth här framöver kanske du kan hjälpa mig? Eller så kanske Dr.miles är bättre i den frågan :) Jag har ju tyvärr inga poäng så kommer betala i form av pengar då :) och för mig gör de inte något alls omdet är med en omväg!
 

nlu

Medlem
Sånt här får mig bara att bli avundsjuk Björstrom :D jag som själv försöker hitta resa till Perth här framöver kanske du kan hjälpa mig? Eller så kanske Dr.miles är bättre i den frågan :) Jag har ju tyvärr inga poäng så kommer betala i form av pengar då :) och för mig gör de inte något alls omdet är med en omväg!

Lite OT

Ska du boka i närtid och kan tänka dig att utgå från BCN, kolla denna tråd: Economy eller Premium economy.

http://www.businessclass.se/flygbil...om-cx-cathay-pacific-hong-kong-sar-china.html
 
Toppen