US domestic cross country - Vad göra under flygningen?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Patrik, 14 November 2011.

1. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

jag ska flyga inrikes i USA EWR-LAS med CO,
    en 757-300, tyvärr i ekonomiklass i 5h45min således, utan AVOD och med BOB (som var redigt mager utbudsmässigt, ingen champange...*snyft*), så jag mottar gärna tips om vad jag ska sysselsätta mig med under denna relativt långa flygning.

Jag har lyckats få en plats på rad 14, som verkar vara för deras guldkunder och rapporteras ha 32" istället för 31" utrymme mellan stolarna.

2. eramag

eramag Medlem

Du kan njuta dina 32" of freedom :) Eller så kan du språka med din stolgranne. Som således borde vara guldkund och säkert ha något kul att berätta om de amerikanska bolagen och flygplatserna.

1 person likes this.
  3. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har de inte uppdaterat alla planen i COs flotta med DirectTV? Det kostar visserligen i Eco men innehåller massvis med live-TV-kanaler och tre filmer.

4. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skaffa en i-Pad om du inte har någon och ladda hem en bra bok att läsa. Det är helt kostnadsfritt att ladda e-böcker från sitt bibliotek.
    Eftersom jag lätt somnar när jag läser en bok så kanske du även får en välbehövlig vilostund på köpet. Du kan ju alltid köpa en wirre till läsningen även om det inte är lika roligt som att få den gratis.

5. eramag

eramag Medlem

Istället för en bok kan du taktikdricka i loungen och somna på beskedliga 5 minuter efter take off. Sparar dig plats i handbaggaget! ;)

1 person likes this.
  6. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just 757-300 står som enda typ 0% completed för DirectTV, så jag misstänker att det inte kommer vara något sådant ombord. Hänger små LCD skärmar var tredje stolsrad.

7. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur är utbudet av böcker till iPad? Och ergonomin, känns som den inte är världens mest lämpade att ha som bok, blir det inte tungt?

8. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Denied boarding? :confused:

1 person likes this.
  9. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns även en hel del 737-800 som inte har det pga strulet med koito stolarna.
    757-300 saknar även dom IFE men ska få DirecTV under 2012

Edit: såg 737-300 men givetvis så var det 757-300 det handlade om och inget annat!

Last edited: 14 November 2011
  10. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ta med dig en Ipad eller liknande och kör på planets wifi! Brukar ofta gå att få gratis eller kraftigt rabatterad wifi från gogo! :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!