US Dividend Miles Buy miles riktad kampanj t.o.m 2013-NOV-30, upp till 100% bonus

Diskussion i 'Star Alliance' startad av johansch, 2 November 2013.

1. johansch

johansch Medlem

1 person likes this.
  2. Patrick

Patrick Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset. Jag sitter på 150k men kunde köpa 100k till... Sen har jag 250k och ingen aning om var vi ska resa, hela familjen till något trevligt ställe i C kanske? :)

2 personer gillar detta.
  3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
  5. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget mailat erbjudande, men när jag loggar in på mitt konto så kommer erbjudandet!

6. Jenkizzz

Jenkizzz Medlem

Typiskt, jag var inte utvald till denna, jag som hade hoppats på att kunna boka i November. Att jag inte köpte några i Augusti ångrar jag verkligen nu. Någon som har några kreativa lösningar på hur man kan köpa rabatterade US miles? Med United kan man ju köpa miles när man bokat biljetter men verkar vara mycket begränsat med miles man kan köpa vid US bokningar. Till United kan man även köpa hotellpoäng som man sedan för över tlll miles för en billig penning men US verkar inte ha något liknande. Några förslag? :)

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jenkizzz: Har du kollat att du verkligen inte får bonus när du köper? Jag har precis som andra här inte fått något mail men får ändå bonus när jag loggar in.

8. SFC

SFC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget mail för mig, och inte heller någon bonus när jag loggar in :(

9. Jenkizzz

Jenkizzz Medlem

agehall
    Endast den vanliga sidan om att köpa miles kommer upp när jag knappar in namn och nummer, gör ingen skillnad när jag är inloggad. Jag har aldrig tidigare köpt miles så kan vara en anledning till att jag inte blev träffad. Tyvärr!

10. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget mail här heller men jag klickade bara på köp och matade in mina uppgifter så fick jag ett erbjudande om 100% bonus,.
    har redan 100k från senaste share så jag "tror" att jag får bromsa lite innan Amexkortet blir överhettat

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!