Senaste nytt

US Airways miles kampanj: 1 - 31 augusti 2013

mry

Medlem
Jag som gick med förra veckan i USDM fick även erbjudandet idag, någon som vill ha poäng i gåva nu? ;)
 

NotRyan

Medlem
Underbart!

Vad tycker ni att en som aldrig åkt varken C eller F ska göra med sina 100 000 poäng?

Åka till en destination i Japan/Norra Asien i F. Det ultimata vore ANA F ena vägen samt Asiana F alt. Thai F andra vägen, däremellan klämma in bl.a en F SIN-CGK för att komma in i The Private Room på Changi.

Om du tar en stop-over i Bangkok och åker Thai F därifrån, så får du åka golfbil genom den stora loungen i concourse D på Suvarnabhumi och vinka till massorna på väg till F-loungen :) (Jag har dock inte vinkat får jag väl säga, men det vore lite fräckt...)

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:

VonMögen

Medlem
Åka till en destination i Japan/Norra Asien i F. Det ultimata vore ANA F ena vägen samt Asiana F alt. Thai F andra vägen, däremellan klämma in bl.a en F SIN-CGK för att komma in i The Private Room på Changi.

SQ F SIN-CGK går oftast från "fel" terminal så att klämma in PR blir mer av en utmaning än ett nöje. Sist jag var där så sket jag i PR och gick till F loungen närmast gaten. Den funkade fint, Men jag gillar tanken med att jobba sig in i PR. Alltid. Oavsett.
 

A380*G

Medlem
SQ F SIN-CGK går oftast från "fel" terminal så att klämma in PR blir mer av en utmaning än ett nöje. Sist jag var där så sket jag i PR och gick till F loungen närmast gaten. Den funkade fint, Men jag gillar tanken med att jobba sig in i PR. Alltid. Oavsett.

Lägg in ett tillräckligt långt stopp så är det problemet löst.
 
När man uppgraderar med Avios på BA går det att välja en summa avios eller är det alltid max 10 000 som man kan använda?

Eller är det mer fördelaktigt att boka hela resan med avios?
 

rob74

Medlem
Haha! Igen... :)
Fyllde ju just på med 20k+20k.
Får väl se hur landet ligger i slutet på månaden. Har en del resande att spendera på...
 
Toppen