Senaste nytt

US Airways miles kampanj: 1 - 31 augusti 2013

DamonA

Medlem
Första klass till norra asien, business till USA eller Sydostasien till exempel

du kan läsa mer här
http://www.usairways.com/en-US/Resources/_downloads/dividendmiles/partnerawardtravel.pdf

Fett! Kan man boka en resa på momangen efter att ha köpt poängen?

Någon aning varför detta inte funkar? :(

292636ce25.png
 
Last edited:

Johan76

Medlem
Detta verkar ju mycket intressant och man blir rejält sugen att köpa.

För oss som inte har några miles sen tidigare vad är bästa förslaget på att komma hem om man skulle roa sig med att åka t.ex first till norra Asien? (Sydkorea t.ex)

edit: Jag behöver lära mig läsa bättre och se att det är t/r och inte bara t.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Och jag som köpte i natt, hur ska man klara sig från att inte köpa den här gången också för ytterligare en F-resa. Hur skall jag ta mig ur detta? :)

Kom bara inte och säg att jag ska sätta mig på flygbussen till Skavsta och åka på rehab-flighter...
Du kan göra en lite lyxvariant av rehab.

Lufthansa First till Frankfurt och sedan hyr en Porsche 911.
Kör vidare till Frankfurt Hahn (HHN) och lämna bilen där och flyga hem med Ryanair till Skavsta. ;)
 

Magino

Medlem
Fett! Kan man boka en resa på momangen efter att ha köpt poängen?

Någon aning varför detta inte funkar? :(

Poängen kan ta allt från 5 min till 72h att komma in på kontot och när du väl fått poängen kan du boka.

Du kan endast boka US egna flighter på weben. för resten av Star måste du ringa in för att boka
 

NotRyan

Medlem
Hmm. Doktorn, du är medveten om att det gör pinan ännu värre. För att kunna flyga Lufthansa First till FRA måste jag ta mig först till en destination (i First) varifrån jag kan flyga LH F till Frankfurt.

Med två longhaul F-flighter först skulle påfrestningen bli för stor att sätta dig på det Irländska trailer-trash-bolagets plan...
 
Toppen