US Airways miles kampanj: 1 - 31 augusti 2013

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Magino, 1 Augusti 2013.

1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny månad och ny kampanj. Denna gång kan alla köpa och konceptet ser ut så här denna gång.

Så ju mer du köpa ju mer bonus får du :)

2 personer gillar detta.
  2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Perfekt! Jag hade ju några poäng som var på väg ut...

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta justerade ju genast min ångest över att jag inget köpte igår :D

5 personer gillar detta.
  4. Det liknar American Airlines AAdvantages metod. Ju mer man handlar desto mer bonus/rabatt man får.

1 person likes this.
  5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SKönt att de inte sänkt max bonusen till samma "låga" nivå som American Airlines gjort ännu. Ser inte fram till den dagen 100% kampanjerna försvinner. Hoppas inte heller på att de inför max tak på hur många miles man kan köpa per år som American Airlines har.

6. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är era åsikter angående att använda USDM för att uppgradera? Funderar på att köpa poäng för att uppgradera en SAS-flight bland annat. Upgrade chart finns här, vet inte om jag ska tolka det som att det då kostar 30000 USDM för att uppgradera från SAS GO till SAS PLUS för Sverige - USA, eller om det är GO -> Business för den poängsumman. Om det är GO -> Business motsvarar det väl ca 3500 kronor, vilket är aningen mer än en Optiontown-uppgradering skulle kosta.

1 person likes this.
  7. Personligen tycker jag att det är en dålig affär.

8. DamonA

DamonA Medlem

Bara lite nyfiken, vad kan man få med 100 000 poäng om man väljer att köpa en resa direkt från Sverige?

9. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. NotRyan

NotRyan Medlem

Och jag som köpte i natt, hur ska man klara sig från att inte köpa den här gången också för ytterligare en F-resa. Hur skall jag ta mig ur detta? :)

Kom bara inte och säg att jag ska sätta mig på flygbussen till Skavsta och åka på rehab-flighter...

11 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!