Senaste nytt

US Airways Dividend Miles (USDM) uppgår i American Airlines AAdvantage under 2015

jumbooze

Medlem
det verkar vara många som ringer in till kundtjänst, 30 minuter senare sitter jag fortfarande i kön, 90 minuters samtal, en avbokning pga tidtabellsändring och jag får tom tillbaka ticketing fee Yayy!
De har dessvärre gjort fel tidigare då klagade jag inte för att det såg ut som jag fått 20k miles "bonus" men nu visade det sig att de refundat fel biljett och nu när jag ska ha miles tillbaka igen så uppdagades detta "HumanError".
471USD tillbaka så det blir t.om. valuta vinst
 
Last edited:

Swisser

Medlem
Samma sak här. Jag har fått in mina USDM miles på mitt AAdvantage konto. Det gick förvånansvärt snabbt och smärtfritt.
 

FF#1

Medlem
Har fått ett mail att det är klart, men inte några miles ännu.
Har dessutom fått ett mail att mina namntrubbel ska vara lösta, får se vad som händer.

EDIT: Tydligen har det skapats ett nytt konto för mig, så nu har jag två värdelösa konton med en skvätt miles vardera. Har mailat och frågat om de kan slå ihop dem.
Har inte särskilt stora förhoppningar om det.
 
Last edited:

Alf

Medlem
Samtliga USDM milage överförda till AA kontot så nu är USDM kontot avslutat. Tack för den tiden.

Finns det något sverige nummer att ringa för bokning på AA? Tråkigt nog får inte AA agent i Upplands Väsby boka eller ställa ut award biljetter.
 

GillBates

Medlem
Mina 100 km är borta (syns varken på USDM ellr AAdvantage), men övriga familjens konton är ok. Ringde ni för att få det ordnat, eller? Jag vet dessutom att jag måste ha aktivitet inom de närmaste dagarna så att inte mina miles går (ännu mer) i stöpet......hmm
 
Toppen