Senaste nytt

US Airways Dividend Miles (USDM) uppgår i American Airlines AAdvantage under 2015

FF#1

Medlem
Någons om har lyckats med merge på sina konton?
Jag får bra felmeddelanden och budskapet att ringa, ringde och USDM kunde inte se nått fel, AA svarade inte pga hårt tryck på telesupporten pga vädret i USA. Har mailat ett ärende och frågat vad som är fel. Det kan vara nått med adressen, verkar vara olika regler hur de hanterar ÅÄÖ på AA och US.
 

FF#1

Medlem
Fick just mail från bägge programmen att det var matchat.
Fick även svar från AA kundtjänst att de hade fixat min "ÅÄÖ" stavning i adressen men att mina namn misstämmer.
Dock så är AA det korrekta så då kan jag låta det bero och avvakta hopslagning.
 

FF#1

Medlem
Säg den glädje som varar, fick ett nytt mail i dag där de har reverserat min matchning av mina konton. Så nu har jag mailat USDM för att se hur jag gör för att byta plats på förnamn och mellan namn. Hemsidan föreslog att jag ska skicka kopia på id med snigelpost.... suck
 

Matsson

Medlem
Har ringt både AA och USDM 2-3 gånger ang. hustru och dotters konton.
Trots ändrad stavning har de bett att få återkomma, vilket inte hänt. Provar att ringa igen imorgon. Blir väldigt trött då de hänvisar till varandra.
 

sembl

Medlem
Är det någon som vet om jag kan föra över mina poäng till Ms Sembls AA där hon redan har massa miles. Bättre att samla allt på ett ställe.
 

NotRyan

Medlem
Ja det är ett elände att man är så noga och följer instruktionerna och uppger mellannamn, speciellt när man som jag har det innan förnamnet. Suck! :)

Man skall bara uppge tilltalsnamn och efternamn. Jag heter ju Nicht Njet Not Ryan, men reser alltid som Not Ryan. De enda som har sagt något om det var HRG när jag skulle åka till USA, men jag garanterade och tog på min egen risk att det skulle gå bra, vilket det också alltid har gjort....
 

FF#1

Medlem
Man skall bara uppge tilltalsnamn och efternamn. Jag heter ju Nicht Njet Not Ryan, men reser alltid som Not Ryan. De enda som har sagt något om det var HRG när jag skulle åka till USA, men jag garanterade och tog på min egen risk att det skulle gå bra, vilket det också alltid har gjort....

Japp, jag vet, tyvärr gamla synder.
 
Toppen