Senaste nytt

US Airways Dividend Miles 100% Share bonus (t o m 2013-DEC-06)

sepbemi

Medlem
Kanske för en ny tråd?

Share the gift of travel this holiday season - share your miles with a friend or family member. It's an economical way to help someone travel.

This Cyber Week, from December 2–6, we're making sharing even sweeter with a special holiday bonus miles offer that can help you give up to DOUBLE the miles.

The more you share, the more bonus miles your friend or family member will receive

Kampanjlänk
 

Dr. Miles

Expert
Screenshot20131201_1.png

US Airways skrev:
Share the gift of travel this holiday season - share your miles with a friend or family member. It's an economical way to help someone travel.

This Cyber Week, from December 2–6, we're making sharing even sweeter with a special holiday bonus miles offer that can help you give up to DOUBLE the miles.

The more you share, the more bonus miles your friend or family member will receive:

ShareBonus
Share 10,000-19,000 Dividend Miles 50% bonus miles
Share 20,000-29,000 Dividend Miles 75% bonus miles
Share 30,000-50,000 Dividend Miles
100% bonus miles
 

johannesa

Medlem
Detta erbjudande gäller tydligen först från imorgon måndag men om det är någon som vill byta poäng och bonus med mig då så PM:a gärna.
 
Vadan denna desperation att sälja poäng just nu? Inte för att de inte sålt ofta innan, men att börja nästa kampanj med en dags mellanrum måste vara något slags rekord, väl?
 

NotRyan

Medlem
Vadan denna desperation att sälja poäng just nu? Inte för att de inte sålt ofta innan, men att börja nästa kampanj med en dags mellanrum måste vara något slags rekord, väl?

Det har varit nästan standard att nästa kampanj startat dagen efter föregående, endast vid något tillfälle har det dröjt... MEN att två share-kampanjer kommer så nära varandra (en månads mellanrum) är unikt...

Mvh
/NotRyan
 

jumbooze

Medlem
två teorier:
1) Om man tänker ändra på awardtabellen så vill man kanske sälja till billigare pris innan som plåster på såren (tidigare pris för 100k är typ 11.800 och om man nu ger ca 7.000 för 100k så är det en diff på xx% då kommer awardtabellen plussas på med samma xx%)
2) Det kanske finns någon "mergerteknisk" faktor md att de behöver fylla på kassan.

Givetvis hoppas jag på 2:an och inte på 1:an
 

Jenkizzz

Medlem
Jag hade gett upp mina planer för att boka Asien-USA t/r i business via Europa men nu fick jag nytt hopp.
Är det någon som är intresserad av att dela miles?
 
Toppen