Senaste nytt

US Airways Buy Miles Mystery Bonus Event Mars 2013

Rustscheff

Medlem
Trots endast business på LH/LH inklusive eastbound toppade jag upp m 100 000 miles. Vi skall i augusti åka till Sabah (där sultanen av Sulus trupper f n ockuperar en dell av halvön!) och då fanns givetvis bara TG F-MEN på segmentet BKK-KUL blev det trots allt LH F. Så möjligheten är inte helt stängd. Jag har inte provat att dra en biljett ex JHB eller SIN....
 

David

Medlem
USDM skrev:
Lucky You! You’re eligible to receive 25% in bonus miles when you buy miles today!

Nja... blir ju inte direkt jätteimpad på detta erbjudande. Nästan tur att jag inte fick 100%, nu blev det lättare att tacka nej. Har nog med miles för närvarande och försöker snarare hitta bra sätt att göra av med dem än att köpa på mig mer.
 

jurgenb

Medlem
För er som inte redan upptäckt det så är det inte en dead end om ni inte får 100% vid första försöket.. ja det stämmer, det är bara ta bort cookies/tömma cachen eller pröva från en annan dator - det har inget med USDM inloggningen o göra eller ej.

Fick 25% vid första tillfället, nu några dagar senare gjorde jag om proceduren och fick erbjudandet om 100%..

Kan vara bra o veta för de som blev arga över dåligt utfall :)
 

agehall

Medlem
Och vi tycker SAS IT är kass!? Det där är ju skrämmande dåligt. Om jag hade IT-folk som gjorde sådana lösningar så skulle de få sparken direkt. Man kan aldrig stoppa något av värde, som man vill kunna lita på, client side.
 

FF#1

Medlem
Har testat nu ett antal ggr från olika datorer, webläsare, ip nummer och länder och resulatet är 25% i 100% av fallen. Hmm.. bara otur eller är det nått jag missat?
 

Mikael

Medlem
Jag får det heller inte att funka, har också testat på olika datorer, webläsare och USDM konton, får alltid 25% på det ena och 50% på det andra....
 
Toppen