US Airways Buy Miles Mystery Bonus Event Mars 2013

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Andreas Eriksson, 4 Mars 2013.

1. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny kampanj...

Denna är lite annorlunda då man måste logga in på sitt konto för att se hur mycket procent man får extra.
    Antingen har man 25, 50, 75 eller 100% bonus som väntar så logga in och kolla!

Logga in här...

2. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset, Andreas!
    100% bonus för mig t o m 31 mars... :)

1 person likes this.
  3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lucky You! You’re eligible to receive 75% in bonus miles when you buy miles today!

Inget att hurra för för mig alltså, men det är intressant att man fortsätter kränga US-mil när mergern är bekräftad.

4. 100% för mig också. Jag misstänker att de som har köpt miles flitigt får 100% bonus miles. ;)

5. m10

m10 Medlem

100%. Passar bra då 190 000 poäng fördelat på tre olika resor är på väg att förbrukas.

6. Jimmie

Jimmie Medlem

"Lucky You! You’re eligible to receive 25% in bonus miles when you buy miles today!"
    Ingen höjdare för mig, har inte köpt US miles förut. Väntar dock på erbjudande från United Mileage Plus där jag inte fick del av förra kampanjen.

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har 100% kampanj men har aldrig köpt poäng, har bara 50 poäng på kontot.

Enligt amex kostar 1750 USD = 11.590,90 SEK
    Men vad tillkommer om något?

Last edited: 4 Mars 2013
  8. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    till de där $1750 tillkommer lite skatt så slut priset för 100.000 miles (med 100% bonus) är $1,881.25

1 person likes this.
  9. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har konton på alla 4 i familjen. Jag som köpt mest (fast förra året) fick 50%. Hustrun som köpte förra månaden fick 25%. Barnen som inte köpt något fick 100%. Såg också att jag kunde använda deras konton för att Gifta miles med 100% bonus. Share verkar inte vara någon bonus på denna gång.

Last edited: 4 Mars 2013
  10. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    75% för mig ...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!