Upptäck Grekland i helgen

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av RebeckaArrangörsteam, 12 Februari 2014.

1. Hej alla resglada,

Jag jobbar med en mässa i helgen för alla som är nyfikna på Grekland. Den är gratis och är lördag/söndag på Annexet i Stockholm.

Under dagarna kommer det bjudas på grekisk gastronomi, kultur och tips på nya platser att se i landet.

Det kommer vara fler än 150 greker som flugit in för att vara med och utställarna har lovat att ge rejäla rabatter. Det kommer också bjudas på exempelvis ”olivskola” för alla besökare. (Det är första gången det ordnas en greklandsmässa i Sverige)

Jag vet att det finns många här på forumet som gillar Grekland och därför ville jag tipsa om detta.

Hoppas vi ses!

Mvh,

R

Biljetter hämtas kostnadsfritt här: Home Page - My ASP.NET Application

2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spännande. Hade gärna gått förbi och testat olivskolan, men, detta är ju ett forum för resenärer, såååå... jag är iväg på resa tyvärr. :) Välkommen hit iaf :)

1 person likes this.
  3. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är iallafall många som gillar SAS priser i Plus till Grekland :)

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tja, vi gillar väl att resa till/från Grekland, men varför ska man gå utanför flygplatsen? Det får man ju inga miles för...

2 personer gillar detta.
  5. Aurora

Aurora Medlem

Derfor skal man reise til grekenland! :D

3 personer gillar detta.
  6. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där hade jag gärna kommit på! Synd bara att man jobbar... Vilka tider rör det sig om?

7. Mässan är igång kl. 10:00-18:00 både lördag och söndag :) Hoppas det finns tid!

8. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med dig! 50 minuter i fredags fick räcka...

1 person likes this.
  9. AxelB

AxelB Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aegeanpoäng går att tjäna på diverse ställen i Aten ;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!