Senaste nytt

Uppskattningstråden. Stort tack till....

jtq

Medlem
@Dr. Miles för alla sina tips och allmänna hjälpsamhet.

Skrev en fråga på forumet för några år sedan om min biljett gav rätt till fast track på Suvarnabhumi varpå han mycket generöst postade en fast track voucher hem till mig och vägrade ta emot ersättning, inte ens för portot. Väntar fortfarande på ett tillfälle att få återgälda tjänsten men tills vidare försöker jag "pay it forward" här på forumet när det finns nåt jag kan bidra med.
 

Johan Gott

Medlem
Bra initiativ med denna tråd!
Jag vill tacka moderatorerna och alla andra som snabbt, sakligt och kunnigt svarat på mina frågor. Mitt mål var tidigare att samla poäng till min första businessclass-resa med SAS, sedan en tid tillbaka har jag dock insett ( tack vare businessclass.se) att jag istället kommer kunna göra en first first med Star alliance.
 

aruba1

Medlem
Bra initiativ med denna tråd!
Jag vill tacka moderatorerna och alla andra som snabbt, sakligt och kunnigt svarat på mina frågor. Mitt mål var tidigare att samla poäng till min första businessclass-resa med SAS, sedan en tid tillbaka har jag dock insett ( tack vare businessclass.se) att jag istället kommer kunna göra en first first med Star alliance.
Kan bara instämma. Stort tack för engagemanget och särskilt för tålamodet och förståelsen med ibland ogenomtänkta inlägg. Tack till @Canadien och @palmen. Även tack till @agehall även om det finns en viss ton av tillrättavisning vilket tvingar mig och säkert många andra att göra lite research först. Med hjälp av BC hoppas jag kunna göra min första First innan man fyller 50. Utan er hade jag missat denna upplevelse. Stort tack!
 

palmen

Moderator
Kan bara instämma. Stort tack för engagemanget och särskilt för tålamodet och förståelsen med ibland ogenomtänkta inlägg. Tack till @Canadien och @palmen. Även tack till @agehall även om det finns en viss ton av tillrättavisning vilket tvingar mig och säkert många andra att göra lite research först. Med hjälp av BC hoppas jag kunna göra min första First innan man fyller 50. Utan er hade jag missat denna upplevelse. Stort tack!
Om du inte fyller 50 i år ska det nog gå att fixa en First First :)
 

jerixon

Medlem
Jag tycker det är forumet i stort som många gånger ska ha stort tack.
Jag har en hel del nya vänner tack vare den BC resa till London som jag medverkade på och jag har spenderat mycket timmar med att insupa alla tips och tricks och läsa alla roliga reserapporter.
Några jag snackat lite extra med och som jag verkligen uppskattar är:
@Jonas C har jag haft nöjet att få gedigna Tokyo tips av och umgåtts med i Lounger inom norden. @JohnnyWilde snackar jag med privat till som tätt @DanielKif var det nära att jag stack till Ryssland med och jag och @Tonton har en planerat Sydafrika visit...
@Dr. Miles har hjälpt mig med flera resebokningar och det var verkligen trevligt att snacka mer med honom på vår London trip :)

Tycker även @Anfield ska ha en shout out för sina roliga "fikaresor" som dokumenteras på forumet titt som tätt!
@Homer ska ha en shout out för bra lunchtips på ett gäng resor till London och Chicago bland annat också :)
Och @Agö som inspirerat ett par middagsval!
 

FFlash

Medlem
@DJ Miles för alla snälla tips
@agehall för 10 budord med mera som får mig oftast grina :D :D
@Homer för fulaste profilfoto samt fulaste kommentarer ;) ;)
@Anfield för resebildrapporter som är HYGGEliga för en finne :) ugh!
@palmen för moderering
@alla trevliga killar på Lufthansa First class tråden :)
@JonasC för diversa tips och reserapport
vem hade jag glömt, ber om ursäkt, vill tacka alla som gjort mitt flygliv från uselt(klaga på dålig resepolicy) till bekvämt!!
 
Toppen