Senaste nytt

Uppskattningstråden. Stort tack till....

blobloblo

Medlem
Efter den senaste tiden tråkiga diskussion om dålig attityd och uppskattning mot andra medlemmar tycker jag att det behövs en uppskattningstråd. De flesta trådar i forumet är rent informativa, handlar om saker som är fel eller som saker bör bara. Enligt mig för få uppskattningstrådar.

Att tappa personer som bör anses som forumets "stöttepelare" kommer tillslut bli forumets död. Det är en enorm kunskap en del, men framför allt vi alla sitter på tillsammans.

Denna tråd handlar enbart om uppskattning!

Tanken är att om man uppskattar ett inlägg av en användare, någon som verkligen har tagit sig tiden att skriva ihop något (på sin egen fritid) för att hjälpa en person men förmodligen inte känner.

Nu sticker jag jag hakan och hävdar att alla gillar uppskattning. En sådan lätt sak som att like:a en kommentar man uppskattar (trots att det kanske blir en del repetition), uppskattas av den som tar sig tiden att skriva.

Sprid er uppskattning!
 

Mikeswede

Medlem
Ett gigantiskt stort tack till @Dr. Miles för att hans "deals" hjälpt mig att kunna åka business istället för economy vid åtminstone 13 tillfällen.
ett stort tack till moderatorena för att ni orkar med att hålla efter oss andra.
Hedersomnämnade till Agehall för sin egen personliga stil som åtminstone alltid får mig att fundera liet extra och sedan ett stort leende.
 
Last edited by a moderator:

GillBates

Medlem
Det finns ju väldigt många som gjort mycket för detta forum, utan alla er hade jag inte lyckats få med mig hela familjen i första klass till Asien!
Men ett extra tack skulle jag vilja ge @Dr. Miles för att outtröttligt ha kämpat på med deals och dessutom kommit till Gbg och haft kurser IRL :), @Andreas Eriksson som har bidragit med roliga misstakefares (hotell i Berlin bl.a. :)), @kristerj, @Ubbe mfl för insiktsfulla inlägg samt @Magino som hjälpte mig att få till min första förstaklassresa 2012!

Edit: Kommer på flera hela tiden (@David som fixar Gbg-träffar m.fl.....). Ingen nämnd ingen glömd
 

Alf

Medlem
Ett trevligt initiativ till en trevlig tråd. Jag hoppas verkligen @Dr. Miles inte har lämnat forumet då han är en del av grunderna till forumet. Likaså en uppskattning till @agehall för sina stora kunskaper och erfarenheter och lite speciella framtoning i vissa svar. Dessa svar som skrämde mej till viss del från att ställa dumma frågor i början av min tid på forumet. Men jag vet att det inte finns någon elakhet bakom orden så jag skulle sakna om inte svaren även fortsättningsvis kommer i samma andemening.

Den största uppskattningen vill jag ändå ge till grundaren av BC, Martin Björnström, eftersom jag råkade läsa hans blogg för länge sedan och på det viset halka in på forumet. Martin ordnade en de häftigare upplevelserna jag upplevt, nämnligen en egen resa för BC medlemmar med SAS den sista MD80 mellan Köpenhamn och Oslo. Det var en häftig och trevlig resa på en höjd av 300 meter över Danmark med överflygning av några av de större städerna och sedan vidare till Oslo med en låg överflygning av Gardemon innan landning. Då har jag ändå gjort ganska många flygningar i cockpit på SAS olika flygplan i tjänsten. Detta avslutades på SAS museum med ett trevligt samkväm.
 
Toppen