Senaste nytt

Upprop! Amex Platinum blir i princip värdelöst från 1 januari 2012.

sodaboy

Medlem
Om man betalade årsavgiften på 5000 i november, och den nu höjs till 6000 i April. Då behöver man såklart inte betala förens det är dags för årsavgiften igen. dvs i November 2013. Korrekt?.
Eller hur tänker AMEX där..?

Tolkar det precis som du gör dvs höjningen kommer med nästa årsavgift.
 

EBGGOT

Medlem
]Förlåt ? Har AmEx Platinum alltså ersatt HH Gold med Scandic / Accor ? Är det korrekt uppfattat ?

Gick för skojs skull in och kollade då jag också läste lite i utskicket. Väl inne på sidan kan man fylla i sitt HHonorsnummer för att få Goldstatus.
Fyllde i för alla kort de har erbjudande till. Kommer nog att avsluta kortet till hösten när avgiften skall betalas.

Vad någonstans kan du göra detta online?????
 

Bamsefar

Medlem
Du får logga på Platinum sidan:

Medlemskap i hotellprogram

Som Platinum Card-medlem erbjuds du kostnadsfritt medlemskap i några av världens ledande hotellgruppers lojalitetsprogram:

Starwood Preferred Guest Member
Carlson Hotels – Goldpoints Plus
Le Club Accorhotels - Platinum
Scandic - 3rd floor
 
Hoppsan. Här måste man väl ändå ställa sig frågan: Hur tänkte man här?

Sen är det väl kanske minst lika troligt att det är HH som väljer att inte delta som i led i att göra HH Gold lite mer exklusivt i sig.
 

sembl

Medlem
Jag kommer att köra en förhandlingsrunda med dem iaf som vanligt med ett pålägg på 1k utan något mervärde för mig...NJET . När det gäller förbättringar/försämringar så har det mer att göra i betraktarens ögon. För vissa så kanske Scandic är mer värt än HH tex osv.
 

Valley

Medlem
Vet i f.. hur jag hamnade där jag hamnade.
Men där jag hamnade stod skrivet om HHonors Gold Ax som:
"Additional Hilton HHonors Gold Card - ingår i din årsavgift för Gold Card, för att hålla isär dina utgifter"
Vet inte om det var en apgammal sida som poppade upp eller något som, i allt för vanlig ordning, är väl dolt
Drog iväg frågan till Amex får vi se vad dem svarar
 
Toppen