Senaste nytt

Uppgradering vid SAS incheckningsdisk

flum

Medlem
Skrev inte någon i någon tråd att de blev nekade i polaris efter uppgradering, eftersom ursprunglig bokningsklass också stod på boardingkortet?

Ursäkta vagt inlägg.
Får man komma in i Polaris-loungen på awardbiljetter? Trodde endast att det gällde betalda bokningsklasser.
 

Steve

Medlem
Får man komma in i Polaris-loungen på awardbiljetter? Trodde endast att det gällde betalda bokningsklasser.
@Senator har du koll på detta? Om jag uppgraderar en awardbiljett, får jag access till Polaris-lounge på Newark? (Inte enbart därför jag vill uppgradera men definitivt en parameter att beakta)
 

Canadien

Medlem
Jag har kommit in med uppgraderad biljett. Plus B-klass uppgraderad till I-klass Business. Men det var lite strul med min biljett eftersom den behövde biljetteras om, så kanske gjorde loungepersonalen ett misstag när jag släpptes in (Chicago)
 

mha321

Medlem
Jag har kommit in med uppgraderad biljett. Plus B-klass uppgraderad till I-klass Business. Men det var lite strul med min biljett eftersom den behövde biljetteras om, så kanske gjorde loungepersonalen ett misstag när jag släpptes in (Chicago)
Hmm när jag läsar nu så står det inget om det så det kan vara mitt minne som sviker. Står bara att man måste ha ett boarding pass och det får man ju även vid gate uppgradering såklart.
 
Toppen