Uppgradering på Turkish Airlines?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Effie, 29 Oktober 2012.

1. Effie

Effie Ny medlem

Hej alla duktiga experter!

Jag försöker förtvivlat få till uppgradering mellan BKK och IST med Eurobonuspoäng om lite mer än en vecka. Jag är gravid och försökte redan på resan hit men fick då fel information om att man måste boka på plats på flygplatsen men så var det inte. Och resan med stor mage är inte så bekväm. Därför har jag nu kontaktat Eurobonus om hemresan. De säger att det inte finns platser men att det kan dyka upp om någon avbokar. Hur vanligt är det? Och ska jag kolla varje dag fram till avresa? Eller vad är enklast?

Finns det andra sätt att uppgradera på?

Finns det någon annan komfort man kan köpa sig till på TK?

Kanske lite långsökta frågor men någon kanske vet något som hjälper. :cool:

2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Är du bokad i billig ekonomi idag? Då kommer du inte kunna uppgradera med Eurobonuspoäng till t ex Business Class.

Vad säger Turkish Airlines - kan inte dom erbjuda en betald uppgradering till "Comfort Class"?

4. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan tänka mig att de erbjuder uppgradering mot betalning vid incheckningen på Suvarnabhumi.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!