Senaste nytt

Uppgradering på Radisson via hotels.com?

Jag brukar som CCG alltid bli uppgraderad till högre rumsstandard (även om jag bokar via resebyrå). Nu har jag bokat juniorsvit på Radisson Arlandia genom hotels.com. Vad tror ni om mina chanser att bli uppgraderad om jag visar mitt CCG vid incheckning?
 

fcx

Medlem
Jag brukar som CCG alltid bli uppgraderad till högre rumsstandard (även om jag bokar via resebyrå). Nu har jag bokat juniorsvit på Radisson Arlandia genom hotels.com. Vad tror ni om mina chanser att bli uppgraderad om jag visar mitt CCG vid incheckning?

Jag har aldrig lyckats få CCG-förmåner om jag bokar och betalar via en 3:e-partssite. Om jag bokar och betalar vid in/utcheckning har jag fått förmånerna.
 

Najk

Medlem
Jag brukar som CCG alltid bli uppgraderad till högre rumsstandard (även om jag bokar via resebyrå). Nu har jag bokat juniorsvit på Radisson Arlandia genom hotels.com. Vad tror ni om mina chanser att bli uppgraderad om jag visar mitt CCG vid incheckning?

Genom Resebyrå är vanligtvis inte genom 3e part.
Lycka till med uppgraderingen, det kostar ju inget att fråga, att bara visa kortet ger ofta dålig utdelning.
 
Toppen