Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

PetrelliDK

Medlem
IC opgraderinger har jeg hørt om både at blive booket ind i A(1500) og C(2000)

Har kun hørt om Z på longhaul.

Nogen der ved om det er random med IC eller om C er den nye "norm" ?
 

PetrelliDK

Medlem
Min upgrade fra ARN til DUB på Fredag er gået igennem.

3 dage og 11 timer før afgang FWIW. 1/1.. Har endnu en pending til d.8 August fra ARN til PMI
 
Arn - Vby lyckade uppgradering för hustrun samt jag själv. Kalaset gick på 26 € per pax.
Har inte flygit plus domestic förut men antar att det inte kommer ge särskilt mycket extra. :)
Hursomhelst trevligt med lite mer än 250 baspoäng då originalbiljetten var bokad i VIP GO.

Även hemresan idag blev uppgraderad.
Fick Z båda vägarna, 1000 x2 EB + guldbonus.
Dvs 2500 EB för 800 SEK + 52 €.
Hann också med en del 'fika' trots den begränsade resvägen.
 

HenrikThk

Ny medlem
Novisfråga - hur långt i förväg är det bäst att göra en förfrågan på OT? Är priset på budet fast eller rör det sig närmare avgångsdatum?
I vårt fall åker vi till Chicago i vinter.
Tacksam om någon har möjlighet att ge förklaring och tips:)
 

011430121

Medlem
Novisfråga - hur långt i förväg är det bäst att göra en förfrågan på OT? Är priset på budet fast eller rör det sig närmare avgångsdatum?
I vårt fall åker vi till Chicago i vinter.
Tacksam om någon har möjlighet att ge förklaring och tips:)
Jag har upplevt att priset stiger ju närmre man kommer resedatumet.
Hjälpe en kollega att göra en OT och sedan när jag skulle göra min OT så var den 20 Euro dyrare.
 

Crille81

Medlem
Jag har upplevt att priset stiger ju närmre man kommer resedatumet.
Hjälpe en kollega att göra en OT och sedan när jag skulle göra min OT så var den 20 Euro dyrare.

Har man "förtur" till OT om man registrerar sig tidigt och dessutom är EBG eller någon kan registrera 1 vecka före avgång och få platsen före mig trots jag registrerade 6 mån tidigare?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen